Pioneer cdj1000 MK2 cd file, SPOED!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

WestCoast_    posted on 15-07-2013 19:38
hallo,
in de club waar ik sinds kort draai staat het volgende;
Pioneer cdj1000 mk2
Pioneer cdj1000 mk3
Pioneer djm700
nou vind ik het verschil van de mk2 en de mk3 niet vervelend ofzo,
alleen had ik al ergens gelezen dat de mk2 geen mp3 leest dus ik denk dan ga ik me muziek als gegevens branden misschien dat ze het dan wel doen, maar toen kwam ik in de club en hij las de cd's wel maar er kwam geen geluid vanaf en toen deed ik een cd van een andere DJ uit zijn map erin en die deed het wel..
nou was hij helaas niet aanwezig anders had ik het wel aan hem gevraagd.
maar nu mijn vraag; welke type muziek moet ik dan branden zodat de mk2 het tog afspeelt?
heb namelijk geen zin om alle cd's orgineel te gaan kopen en de meeste muziek die ik heb zal moeilijk aan te komen zijn denk ik.. dus als iemand hier antwoord op heeft laat me het horen!
w.blom

What do you think about Pioneer cdj1000 MK2 cd file, SPOED! ??

Vote :   

hoppie    posted on 15-07-2013 20:03
je kan een simpel mp3-> wma convertje downloaden. en dan je nummers als wma's branden. zo'n converter is meestal gratis
Question everything
WestCoast_    posted on 15-07-2013 20:06
en wma doet het wel?
alvast bedankt!
w.blom
Estacy    posted on 16-07-2013 00:14
1 member likes this  dat hoef je niet te doen: je brandt gewoon een normale audio cd. CDburnerXP is wel een goed programma. Je sleept je mp3tjes erin, drukt op branden en voila.?

een MP3 cd is anders dan een audio cd! ze kunnen veel meer nummers kwijt maar vaak ten kosten van kwaliteit (sommige spelers kunnen er niet goed mee overweg) en niet elke cd speler kan ze uberhaupt afspelen.

Een gewone audio cd kan zowel op de mk2 als de mk3 afgespeeld worden. de mk3 kan ??k mp3 cds. maar die wil je eigenlijk niet
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJ_OB    posted on 16-07-2013 12:45
Je probleem is dat je het als gegevens cd brand. Je wilt een zoals al aangegeven een audio cd en dus ook geen mp3.

Bijvoorbeeld Itunes kan dit prima.
Sebasz    posted on 17-07-2013 12:05
gewoon je mp3tjes als audio cd branden idd

This is an old Topic

No new postings for 4.262 days.
 Post CommentThat would be 142.1 months
or a whopping 11.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

90 Users online: 7 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 17.084
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.158.260