Poster: djmamo
ja als je serieus genomen wilt worden is het een beetje te laat.
iemand van 18/19 jaar heeft nooit zoveel geld om te besteden en als ik dan dan snel bekijk ongeveer 37.000 euro aan apparatuur en kamer verbouwen.
Poster: Laidback_robertPoster: MifexWaarom zou het niet waar zijn? Ik ken genoeg mensen die dat kunnen betalen. Maar of ze het ook doen?. Deze hier dus wel, ipv een auto. Misschien heeft hij ook een evt lening? of heel lang gespaart?. Er zijn mensen die kopen een laser van 20.000 euro waarom zou dit niet kunnen dan?
ik laat 1 ding vallen, gebruik nooit een lening voor alles behalve een huis!
als de boel onverwachts door eigen fout naar de klote gaat, dan zit je nog steeds met het afbetalen!, Ik heb dusz geen lening genomen....
I know... Maarja ik zei dit omdat dj mamo je niet wou geloven en dat hij dus niets van je status wist. Dus hij weet ook niet of je leent ofzo. In dit geval niet dus.
Mijn nieuwe Set-Up is de uitkomst van Veeeeeeel werken HEEEL veel werken, en heeel veel sparen, dusz weinig uitgaan enz enz.... en nu heb ik dan eindelijk een droomsetje besteld!, MAG IK ?....
Ik zeg toch niet dat het niet mag (als je het niet tegen mij had, je qoutte mijn tekst wel dus ik denk wel dat je het over mijn tekst heb)
Kijk meeste mensen (dj's) willen dolgraag hun nieuwe apperatuur zo snel mogelijk hebben (heb ik gelijk ofniet?) nou dat kan pas als je duiten heb... (toch...?) nou dan kan je A kiezen voor een niet zo'n duur setje of B kiezen Om gewoon die "hebzucht" te onderdrukken en gewoon een tijdje langer te sparen.... zodat je aan het eind toch een super setup hebt.......! dan ma wat langer mensen!
Helemaal gelijk
en robbert, Ik word niet sow mega gesponsord door mijn ouders, die hebben gewoon gezecht van, Als je het graag wil hebben, werk je er maar voor! en hun hebben alleen de laatste beetjes erbij gelecht
Kon toch:P
greetsz!
maak er toch uit op dat je gewoon aan het showen bent...
normale mensen zetten in 5 regels neer wat ze hebben, jij hebt daar een halve pagina voor nodig.
en aangezien je zelf niet weet dat er bij jou geen enige referentie staat dat 22000 euro de verbouwing en de apparatuur is. zou ik de druiloor en specsevers rustig terug schuiven naar jouw eigen persoon.
ik snap ook wel dat jij graag gerespecteerd wilt worden, is niks mis mee.
maar je kan het ook anders formuleren, wat intreseerd ons het dat jij jouw kamer laat verbouwen voor 22000 euro (Zonder apparatuur, is een verwijzing naar de text)
denk nog gewoon dat het groot spraak is, zo niet dan mag je wel bewijzen dat het anders is....
en zou ook erg graag willen weten wat jij als bijbaantje hebt.
weekend werk voorbeel: (je mag pas in een cafe werken als je 18 jaar bent)
je werkt vrijdag, zaterdag en zondag s?vonds in een cafe als dj.
je verdiend 10 euro per uur (voor een normaal cafe is dit een normaal bedrag)
.
dan zal ik ook ff makkelijk zijn, loop er dan niet mee te koop, leuk voor je dat je zoveel geld hebt (wat ik betwijfel) maar doe dan gewoon normaal en zeg wat jouw ideale setup is en lekker boeiend dat jij je kamer laat verbouwen voor 22000 euro.
Poster: Lead
3x CDJ-1000MK2 (2 is soms te weinig als je een beetje wilt scratchen en freaken)
1x Pioneer DJM-1000
1x Pioneer EFX-1000 (2 zou mooi zijn, maar is te veel om te bedienen)
En daar zou ik een heel eind mee komen om gewoon te draaien.
Voor in de toekomst zou ik dit als ideaal zien :
3x DVJ-X1
1x Pioneer DJM-1000
1x Pioneer EFX-1000
1x Edirol V4 video mixer
1x Marshall preview panel (3x TFT 6"
1x 61" Plasma als Master Scherm
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.