De ideale DJ setup voor jou... (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jorrit    posted on 04-01-2004 15:24
Wat lijkt jou nou de ideale setup om op te draaien?

mij:
- DJM-800 of DJM-1000 + EFX-1000 x 2  
- 3 x CDJ-1000MKII of III
- 2 x technics sl-1200/ 1210 mkII
- final scratch
- HD-25
User edit by Jorrit on 16-05-2004 @ 17:50:16 (30%)
Mod edit by Jorrit on 21-08-2007 11:20 (41%)

What do you think about De ideale DJ setup voor jou... ??

Vote :   6 members like this  

Mifex    posted on 10-10-2005 16:59
Het gaat een beetje dit idee worden he
Mod edit by Lead on 11-10-2005 15:49 (1%)
robbert    posted on 10-10-2005 17:14
ik denk dat laidback een beetje gesponserd wordt door zijn ouders..
kenquo    posted on 10-10-2005 17:17
jezus......

geen commentaar.... 

ben blij dat ik niet zoveel moet hebben om tevreden te zijn

ik doe het op dit moment met 2 jb-systems T3 en een numark DM-1050

tja ik ben een beginner van 14
Laidback    posted on 10-10-2005 17:19
post weggehaald...
heb dr geen woorden voor wat hier gebeurd, ik maak dr een leuk verhaal van en iedereen gaat meteen zeggen dat het grootheidwaan is, en the need to have things....
das puur jaloezie mensen...  
dat setje is binnekort van mij, en daar ben ik trots op!!  heb ik ook wat waar ik lang voor gespaard heb!

User edit by Laidback on 10-10-2005 @ 21:11:06 (77%)
Laidback    posted on 10-10-2005 17:27
Zie Boven!

User edit by Laidback on 10-10-2005 @ 21:11:51 (99%)
Laidback    posted on 10-10-2005 17:34
Poster: djmamo
ja als je serieus genomen wilt worden is het een beetje te laat.

iemand van 18/19 jaar heeft nooit zoveel geld om te besteden en als ik dan dan snel bekijk ongeveer 37.000 euro aan apparatuur en kamer verbouwen.

nog even 1 ding er staat een prijs bij in de text, druilooR   22000 euros, das ALL INCL, kamer + gear!!!

ff naar Specs-evers zou voor jou geen slechte zijn!!
djmamo    posted on 10-10-2005 18:17
maak er toch uit op dat je gewoon aan het showen bent...