Poster: venzi
2x technics sl-1200mk6
Poster: Tekhead
Er bestaan ook nog ander merken dan Pioneer hoor, en waarom is dit je ideale set up ? Je mag ook andere merken vernoemen, dan ook ben je hier welkom want niet iedereen geilt op Pioneer.
Poster: Bjorn1419
wat een onzin zeg, als dat nou gewoon zijn ideale setup is. Hoezo zou die pers? andere merken moeten kiezen?
Poster: pieterb
@Beatunite
doe er nog 1 cdj2000 bij en dan heb je de mijne :D
Poster: Tekhead
Er bestaan ook nog ander merken dan Pioneer hoor, en waarom is dit je ideale set up ? Je mag ook andere merken vernoemen, dan ook ben je hier welkom want niet iedereen geilt op Pioneer.
Poster: iGrasmatPoster: Tekhead
Omdat ik die misschien fijn vind?
Of hoor ik op dit forum mijn excuses aan te bieden voor mijn mening??
Excuses aanbieden ? Dat vraagt niemand van jou, vrije mening he ! Ik wil enkel weten waarom je die Pioneers wil ? Is toch een gewone vraag, of niet ? Maar met antwoorden als ik geil erop en omdat ik die fijn vind, tja wat ben ik daarmee. Ik heb vele merken gehad en gebruikt en idd, zijn er merken en/of type's die ik fijner vond als andere, maar zeg dan ook wel waarom.?Ik wil dat van iedereen weten waarom, dus ook van jou.
Poster: iGrasmat
Omdat het gewoon de fijnste spelers zijn die ik tot nu toe in de handen heb gehad.
De platter voelt fijn aan en doet precies zoals je het zou verwachten, de play & cue knoppen zijn lekker betrouwbaar en snel, vooral doordat ze hard zijn (ik ben die softe knoppen onderhand spuugzat). Vooral omdat de spelers ook erg betrouwbaar zijn.
Poster: Vassilli
Je kan switchen: Phono/Line
Poster: iGrasmat
4 spelers en een 2 kanaals mixer, is dat niet erg onhandig?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.