Poster: ceesietopcMoesten ze wat meet marketing doen en elke club een gratis paar geven zal dat snel zo zijn Enkel zullen ze dat niet doen...
Oke zou toch mooi zijn als de clubs voortaan een OEM neerzetten, als die gewoon beter is.
Poster: ceesietopcTja een groot deel lijkt me. Enkel lijkt het me sterk dat ze Synq in de USA kennen Tja en technics vs superoem is een erg lang verhaaltje. Mij maakt het niet veel uit wat er staat, ik heb de sl's gekozen vanwege het uiterlijk voor het makkelijk in te bouwen. Laten we maar terug ontopic gaan
Is dit wel nodig? De dj's in de clubs weten toch ook dat de OEMs beter zijn? Dan duurt het voor die club toch ook niet lang om te beslissen? Er zijn genoeg mensen die een Technics willen. Beginnende DJ's die niet het beste van het beste willen bijv. Van dat geld kunnen die clubs makkelijk een OEM kopen
Poster: Wout-r
@Neak: Maak je foto aub wat kleiner
Wel relaxte studio btw
Poster: ceesietopc
Ckr relaxte studio..
@ Neak en nog een paar :P
Waarom een technics, en niet een Super OEM?
Poster: the-melody
Zeer zeker relaxt, enkel mis ik nog een keyboard Trouwens 16gb geheugen daar versta ik zonder echt te weten wat je bedoelt je harde schijf mee Ik weet dat je ram geheugen bedoelt
@ceesietopic: Omdat bijna overal een sl staat en het verschil tussen een superoem toch nog net iets anders is. Daarom dus de keuze voor de technics waarschijnlijk En de m5g is toch net wat beter qua uiterlijk dan een synq(de gewone sl versies ook naar mijn mening).
Poster: JeroenUDan zou ik toch liever een dikke rodeq nemen met wat filterbanks e.d derop:p
Simpel:
1x DJM 800
5x CDJ 1000 MK3
3x SL 1210 M5G
1x EFX 1000
1x HDJ 1000
En wat Funktion One speakers eromheen.
Poster: dj_jr
2x CDJ 800 MK3
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.