Poster: gethigh
de djm-800 lijkt me toch beter, heeft dezelfde functies met nog een hoop extra's + hij
klinkt veel beter, djm-600 zou helemaal geen goed geluid hebben
djm-600 zou helemaal geen goed geluid hebben
Poster: Jorrit
Heb je dit zelf ondervonden, getest, of bewezen? Of praat je nu de meute na? (die voor 80% ook weer uit napraters bestaat)
ik ken mensen uit de pa die hier wel genoeg verstand over hebben denk ik
Poster: Jorrit
Oke, dus dan behoor je tot de napraters?
Poster: dennisv
dus als hij nou zwart niet mooi vind en liever een zilvere pioneer mizer heeft zou ik ook een DJM 600 nemen. (past mooi bij mijn CDJ800MK2's)
ik zuig geen dingen uit men duim ofzo he
Poster: soundcollector
en ja de djm 600 klinkt slechter dan de djm 800 als je in een geluidsdichte ruimte met goede speakers zit, anders merkt ge ook geen bal verschil
Poster: DeafDJ
daarom denk ik ook dat de mensen die zeggen dat de 600 en de 800 "zo ongeveer hetzelfde" zijn nog nooit met 1 van de 2 mixers gedraaid hebben...
weet je wat ik niet snap.
pioneer komt met de DJM600 hij word een beetje de industriestandaard. iedereen vind hem geweldig en heeft er zelf 1 en alleen maar goede dingen enzo. nu komt de DJM800 en nu is de DJM600 ineens waardeloos. als de CDJ1000MK3 komt is de MK2 toch ook niet ineens slecht. de DJM800 is beter omdat hij ook digitaal is. maar de DJM600 is niet slecht het is een goede mixer maar er zijn nu betere.
weet je wat ik niet snap.
pioneer komt met de DJM600 hij word een beetje de industriestandaard. iedereen vind hem geweldig en heeft er zelf 1 en alleen maar goede dingen enzo. nu komt de DJM800 en nu is de DJM600 ineens waardeloos. als de CDJ1000MK3 komt is de MK2 toch ook niet ineens slecht. de DJM800 is beter omdat hij ook digitaal is. maar de DJM600 is niet slecht het is een goede mixer maar er zijn nu betere.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.