Poster: JorritNee, dat mag niet meer
hmmm, mag ik nog een kleine aanpassing maken in mijn lijstje?
Poster: Dav3A: Wat moet je in hemelsnaam met 3 TT's en 3 CD's? B: Waarom maar 1 M5g en twee MkII? C: De X92 omdat ie zo mooi is, er zijn er nog maar een paar in Nederland (5)
2 x Technics - SL1210MK2 1 X Technics - SL1210MK5(G) 2 x Pioneer - CDJ800 1 x Pioneer - CDJ1000MK2 1 x Allen & Heath - Xone :92 1 x Korg - Kaos Pad 1 x Sony MDR-V700DJ(900DJ) 1 x Syrics - Monitor Setje :o
Poster: LeadIk heb ruim een half jaar lang voor een startende discotheek gewerkt. Puur alleen om volk binnen te krijgen. Daar draaide ik ook erg veel DVD met mega scherm. En geloof me dat de DVJ-X1 echt wel een succes wordt. Heel veel discotheken en grote feesten werken reeds met beelden. Het aanbod videoclips gaat ook steeds meer groeien. Zeker weten dat je deze Pioneer vaak gaat zien als je nu denkt. Wie wil er nu geen Benny Bennasi - Setisfaction zien op een scherm van 3*4 mtr?
klopt, maar dan wordt het ook leuk om met beelden erbij te mixen... en sneller wordt die DVJ zeker weten !
Poster: GupyMisschien een beetje enthousiast geweest, ik zal iets specifieker zijn : Wat ik wil (echt wil) 2 x Technics - SL1210MK2 (heb ik) 1 x Technics - SL1210M5 of M5G 3 x Concorde - Nightclub E (word volgende maand 1 besteld, heb 1 x concorde pro; tipje overzetten dus ) 2 x Pioneer - CDJ800 (heb er 1 sinds een maand :D) 1 x Allen & Heath - Xone 92 1 x Korg Koas Pad 2 1 x Traktor DJ Studio 2.53 (heb demo) 1 x Sony MDR-V700DJ (Wordt binnenkort besteld, heb nu de 500) 1 x Syrincs - Monitor set ------------------------------------------------------------------------- A. waarom 3 TT's omdat ik dan sneller door kan mixen ook als ik prog draai duren de platen langer kan ik de volgende 2 vast gelijk zetten. B. Omdat ik 2 van die dinge te duur vind en als ik een derde tafel wil ik er een zonder 0 punt wil en met ledjes ipv die lampjes die er nomraal in de mk2 zitten. en 1 x een 16% pitch kan wel een leuk effect opgeven (alhoewel ik het dan toch minder vind klinken) C.Omdat die mooi is en omdat die alles aan boord heeft wat je nodig hebt ! en een suprieur geluid heeft !Poster: Dav3A: Wat moet je in hemelsnaam met 3 TT's en 3 CD's? B: Waarom maar 1 M5g en twee MkII? C: De X92 omdat ie zo mooi is, er zijn er nog maar een paar in Nederland (5)
2 x Technics - SL1210MK2 1 X Technics - SL1210MK5(G) 2 x Pioneer - CDJ800 1 x Pioneer - CDJ1000MK2 1 x Allen & Heath - Xone :92 1 x Korg - Kaos Pad 1 x Sony MDR-V700DJ(900DJ) 1 x Syrics - Monitor Setje :o
Ja daar heb je gelijk in en misschien dat ik dat ook nog een x doe maar ik heb nu nog geen zin om m'n tafels open te schroefen (bang dat ik iets stuk maak)
Misschien dat ik dat later nog eens doe.
Anyway de Nightclub E met reserve naalden is inmiddles binnen en werkt perfect.
Het klinkt echt duidelijk!
Over de koptelefoon loop ik nu te twijfelen, ik hoor (ondanks de nieuwe plasic soort die Sony nu gebruikt) nog steeds spookverhalen van schuren bij de MDR-V700, misschien dat ik toch maar voor een Sennheiser HD25 moet gaan !?
Mijn favoriete setup is:
1x Allen & Heath Xone 62 of
1x Pioneer DJM 600
2x Technics SL 1200 MKII met Ortofon naalden
2x Pioneer CDJ 1000 MKII of
2x Pioneer CDJ 800
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.