Info gevraagd over citronic (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

royt    posted on 27-02-2006 23:34
heeft er hier iemand ervaring met citronic materiaal ?
ik zou er op een goedkope manier aan kunnen komen
maar niet of dit wel degelijk materiaal is, om nog maar te zwijgen
over het feit dat ik er geen info over vind
alvast bedankt

What do you think about Info gevraagd over citronic ??

Vote :   

wlproductions    posted on 05-06-2006 19:16
hey jongens,

Citronic is net als vele andere merken chineze zooi. Maar je hebt slechte chineze zooi en matige.. nou is dit een merk wat valt onder slechte chineze producten (VIND IK, ja we leven in een vrij land)

maar als je geen hoger budget heb is het een goede optie. want prijs/kwaliteit is dan wel weer ok (opzich) je hebt niks maar je betaald dan ook bijna niks

[edit....]

Nu vraag jeje misschien af .. huh eigen producten afkraken? ja misschien wel maar er is veel markt voor dus ja.. dan wil men ook zien dat je het kan leveren.
Mod edit by Lead on 05-06-2006 20:09 (15%)
DJMichel    posted on 05-06-2006 23:22
Poster: wlproductions
hey jongens,

Citronic is net als vele andere merken chineze zooi. Maar je hebt slechte chineze zooi en matige.. nou is dit een merk wat valt onder slechte chineze producten (VIND IK, ja we leven in een vrij land)

maar als je geen hoger budget heb is het een goede optie. want prijs/kwaliteit is dan wel weer ok (opzich) je hebt niks maar je betaald dan ook bijna niks

[edit....]

Nu vraag jeje misschien af .. huh eigen producten afkraken? ja misschien wel maar er is veel markt voor dus ja.. dan wil men ook zien dat je het kan leveren.

Slecht onderbouwd en ben het er totaal niet mee eens. Er zitten inderdaad wat mindere producten tussen, maar jij bent vast nog niet in aanraking geweest met een Pd-45. Sorry, maar als je die slecht vind vind je alle Oem-producten slecht en dan ben je wel erg zwak bezig.
robbert    posted on 05-06-2006 23:46
Citronic is net als vele andere merken chineze zooi. Maar je hebt slechte chineze zooi en matige.. nou is dit een merk wat valt onder slechte chineze producten

maar als je geen hoger budget heb is het een goede optie.

Nou ik weet niet hoe jij een product beoordeeld, beoordeel jij het op prijs/kwaliteit verhouding of zet je een citronic product naast een pioneer product.

Nee jonge deze beoordeling slaat gewoon nergens op, je onderbouwt totaal fout.
Twizz    posted on 06-06-2006 08:18
chinees is toch ook lnag niet altijd slecht? ofwel soms, want die chips die in cd-spelers zitten komen ook allemaal uit china of japan of taiwan, nietwaar?
wlproductions    posted on 06-06-2006 13:02
Nee idd met de PD-45 hebben we (nog) geen ervaring. Mijn mening is onderbouwd op een tiental producten die we getest hebben. Onderandere de racklight / powerdistributie. Deze werd na een uur zo heet dat het niet verantwoord was om hem verder aan te laten. en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zoals je kon lezen heb ik citronic vergeleken met een andere product en dan valt het tegen. Als je verder had gelezen is prijs/kwaliteit wel aardig.
Illusion    posted on 06-06-2006 15:42
Citronic is een deel van Skytec. (volgens mij)

Citronic doet aan oems, ik hou persoonlijk niet van oems maar dat wil niet zeggen dat alle oems slecht zijn

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
_Ivan_    posted on 06-06-2006 16:33
hey jongens,

[edit....]

Dan zouden mijn reloopjes dus ook china zooi zijn
Feel&.Celebrate.Life!
thomaz    posted on 06-06-2006 16:41
Poster: soundcollector
dit is juist de zelfde als dat mengpaneel van synq

zouden jullie dan de synq SMX-1  €465 of de citronic SM-FX 500 € 379 nemen?

wlproductions    posted on 06-06-2006 17:48
ok jongens als we zo gaan beginnen, dan behoort martin ook tot troep.. nu tevreden?
the-melody    posted on 06-06-2006 17:50
idd en pioneer, denon, numark,... ook is wel wat offtopic

back:
Reind    posted on 07-06-2006 03:14
Poster: T4Twister
chinees is toch ook lnag niet altijd slecht? ofwel soms, want die chips die in cd-spelers zitten komen ook allemaal uit china of japan of taiwan, nietwaar?

Je wil niet weten wat voor een verschil er kan zitten tussen die landen aan kwaliteit. Taiwan is nog altijd HET land als het gaat om nieuwe EN goede technologie, chinezen kopieeren over het algemeen erg graag en japan komt amper wat vandaan.

Daarnaast is Citronic geen bud merk maar een budget merk en alle waar naar zijn geld, een bedrijf afstraffen op het feit dat ze instap spul maken is allessinds zo krom als het maar zijn kan.

Daarnaast zegt OEM helemaal niks, ik ken OEM producten die het er beter vanaf brengen als de topmerken. Daarnaast kan het wel OEM zijn maar kunnen er ook software aanpassingen worden gedaan door een fabrikant zelf (fabrikant is daar namelijk compleet vrij in) etc etc.

Citronic valt gewoon in het rijtje American Audio, Synq, Reloop, JB Systems, Omnitronic, Kam, etc etc. Niets mis mee en de laatste tijd komt er prima spul op het gebied van dj gear bij die merken vandaan.
thomaz    posted on 12-06-2006 17:08
gebruik jullie de effecten die op een mixer of cd speler zitten?
DJMichel    posted on 12-06-2006 17:13
Poster: thomaz
gebruik jullie de effecten die op een mixer of cd speler zitten?

Nee, we kopen ze omdat we ze niet gebruiken Winking my eye Effecten zijn natuurlijk leuk om te gebruiken, alleen moet ik vaak oppassen dat ik ze niet teveel gebruik :P Maar je kan ze inderdaad zowel op je cd-speler als op je mixer gebruiken. Mijn voorkeur is de effecten op het mengpaneel, maarja daar kan jij anders over denken.
User edit by DJMichel on 12-06-2006 @ 17:14:53 (64%)
thomaz    posted on 13-06-2006 22:04
oke dank je wel
Ben jij een drive-in DJ    DJ Michel ?

Mod Edit:
Edit je eigen posts, geen dubbelpostings maken!
Mod edit by Jorrit on 13-06-2006 22:09 (100%)
Jorrit    posted on 13-06-2006 22:09
oke dank je wel
Ben jij een drive-in DJ    DJ Michel ?

Mod Edit:
Edit je eigen posts, geen dubbelpostings maken!

Heeft dit nog veel met het topic te maken dan? Confused
thomaz    posted on 14-06-2006 15:04
sorry,

gebruiken jullie de effecten op een mixer of cd speler bij een drive in show?
DJMichel    posted on 15-06-2006 08:23
Thomaz --> Drive-in is niet hetgeen wat mij het meest bezig houd. Af en toe een feestje geven is natuurlijk leuk, maar een eigen drive-in zit er niet in. Maar ook al zou je een eigen drive-in hebben, waarom zou je dan geen effecten kunnen gebruiken?
thomaz    posted on 15-06-2006 12:29
DJ Michel --> Want ik had met iemand gesproken die zei dat je de effecten eigenlijk niet gebruikt, maar volgens mij heb je die gewoon nodig. of niet, wat zijn de merken van jou appartuur?
DJMichel    posted on 15-06-2006 16:48
Ik zou zeggen, kijk even bij mijn gallery Winking my eye Effecten is leuk, maar noodzakelijk is het niet.
_Ivan_    posted on 17-06-2006 11:52
DJ Michel --> Want ik had met iemand gesproken die zei dat je de effecten eigenlijk niet gebruikt, maar volgens mij heb je die gewoon nodig. of niet, wat zijn de merken van jou appartuur?

Waarvoor heb je effecten dan volgens jou nodig?
Feel&.Celebrate.Life!
Jorrit    posted on 17-06-2006 11:58
Poster: ivan1991

Waarvoor heb je effecten dan volgens jou nodig?

Die zijn nodig om een 'extratje' bij je muziek te gooien, weer iets wat de mensen zal boeien. Alle nummers 100% horen zoals op de radio gaat vervelen. Met zo nu en dan een kleine echo is het een stuk leuker.
_Ivan_    posted on 17-06-2006 12:00
hmm... mja als ik eerlijk mag zijn als ik draai op een feestje gebruik ik bijna geen effecten soms flanger maar meer niet.....
Feel&.Celebrate.Life!
Twizz    posted on 17-06-2006 15:33
heeft citronic ook oem bakken?
soundcollector    posted on 17-06-2006 15:45
zeker
_Ivan_    posted on 17-06-2006 17:59
Poster: T4Twister
heeft citronic ook oem bakken?

Kijk maar eens op de site van skytronicWinking my eye daar staan een hoop oem producten...
Feel&.Celebrate.Life!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

179 Users online: 13 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 10.744
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.664.372