Poster: wlproductions
hey jongens,
Citronic is net als vele andere merken chineze zooi. Maar je hebt slechte chineze zooi en matige.. nou is dit een merk wat valt onder slechte chineze producten (VIND IK, ja we leven in een vrij land)
maar als je geen hoger budget heb is het een goede optie. want prijs/kwaliteit is dan wel weer ok (opzich) je hebt niks maar je betaald dan ook bijna niks
[edit....]
Nu vraag jeje misschien af .. huh eigen producten afkraken? ja misschien wel maar er is veel markt voor dus ja.. dan wil men ook zien dat je het kan leveren.
Citronic is net als vele andere merken chineze zooi. Maar je hebt slechte chineze zooi en matige.. nou is dit een merk wat valt onder slechte chineze producten
maar als je geen hoger budget heb is het een goede optie.
hey jongens,
Citronic is net als vele andere merken chineze zooi. Maar je hebt slechte chineze zooi en matige.. nou is dit een merk wat valt onder slechte chineze producten (VIND IK, ja we leven in een vrij land)
maar als je geen hoger budget heb is het een goede optie. want prijs/kwaliteit is dan wel weer ok (opzich) je hebt niks maar je betaald dan ook bijna niks
[edit....]
Nu vraag jeje misschien af .. huh eigen producten afkraken? ja misschien wel maar er is veel markt voor dus ja.. dan wil men ook zien dat je het kan leveren.
Poster: soundcollector
dit is juist de zelfde als dat mengpaneel van synq
Poster: T4Twister
chinees is toch ook lnag niet altijd slecht? ofwel soms, want die chips die in cd-spelers zitten komen ook allemaal uit china of japan of taiwan, nietwaar?
Poster: thomaz
gebruik jullie de effecten die op een mixer of cd speler zitten?
Mod Edit: Edit je eigen posts, geen dubbelpostings maken! |
oke dank je wel
Ben jij een drive-in DJ DJ Michel ?
Mod Edit: Edit je eigen posts, geen dubbelpostings maken!
DJ Michel --> Want ik had met iemand gesproken die zei dat je de effecten eigenlijk niet gebruikt, maar volgens mij heb je die gewoon nodig. of niet, wat zijn de merken van jou appartuur?
Poster: ivan1991
Waarvoor heb je effecten dan volgens jou nodig?
Poster: T4Twister
heeft citronic ook oem bakken?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.