Poster: Tekhead
Citronics is het nieuwe dochtermerk van Skytronics.
Poster: Reind
Nieuw? Dus iets wat 30 jaar oud is is tegenwoordig nieuw..... ik vraag me af wat ik in mijn ad moet zetten als ik iets verkoop en het is pas 1 jaar oud.....
Zo nieuw is citronic dus niet, in de UK is het al jaar en dag hetzelfde als wat JB Systems op het vaste land is. Het kost geen drol, ze hebben leuke spullen maar ook zooi. Echter als je de kunst van het parel vissen uit het assortiment van een fabrikant een beetje beheerst is er bij iedere fabrikant wel wat te halen aan leuke gear.
Poster: thomaz
Wat doet eigenlijk een mengpaneel??
mazzel
Poster: DJ_Sintec
Euh, een mengpaneel, wat het doet, euh, eenvoudig: het zorgt ervoor dat je je muziek kan mengen
en euh, die citronic, ik heb hem al gezien in de winkel en even mee bezig geweest, voelt wel goed en hij bezit zeker de belangrijkste functies. voor de rest geen ervaring mee.
Poster: DJ_Sintec
ps: koop nooit jb-system (synq mss nog wel) maar geen jb-system!je koopt beter degelijke draaitafels en een eenvoudig mengpaneel.
Wat doet eigenlijk een mengpaneel??
quote: |
Poster: ivan1991 Ik zou als ik jou was doorsparen voor iets van numark. Ik heb niet veel goeds over die cd-speler gehoord |
Poster: robertvisser
voorlopig kan ik niet meer zeggen dat de oem's toch wel verdacht veel op de andere oem's lijkt.....
wat vinden jullie van de citronic Ultima SM-FX 500?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.