quote ivan:kijk eens op aboutdj.nl. Wat ik daar lees hebben ze het over budget apparatuur en niet van geweldige kwaliteit.... K'heb zelf geen apparatuur van Citronic...
Rhino:aangezien ik even je verhaal wilde checken ben ik ook even naar about dj gegaan.
Daar staan een paar citronic producten, een headphone die volgens reind zeer behoorlijk scoort, een zeer basic dubbele cd speler die ook niet slecht scoort in de zaken die hij moet doen.
Vervolgens zie ik dat de citronic oembak draaitafel best buy is geweest .
En voor lovende kritieken over de reloop RCD 900 die gelijk is aan de citronic ultima cds6 kan je ook even op about dj kijken.
ik Denk dat je of goede info moet geven aan mensen , of anders beter niet kan reageren in een topic.
Want je maakt mensen merk bang, dat is niet leuk voor de beurs van dj,s en ook niet voor de fabrikant.
nog even een quote van reind uit zijn test die handelt over de rcd900 van reloop =CDS6 ultima.
Niet alle oems zijn gelijk maar de citronic en de reloop toevallig wel .
Quote reind:een speler die balanceert op het randje van luxe instapper voor de dj die meer wil en speler voor de veeleisende dj. Is de RCD te vergelijken met een CDJ800 of CDJ1000 van Pioneer? Qua features misschien wel maar qua build quality niet. De RCD900 is een leuke speler voor thuis, een erg leuke speler zelfs maar het zou zonde zijn om de speler mee het veld in te nemen.
Ideaal dus voor de thuis DJ die meer wil maar niet voor drive in werk.
Quote 2(ander citronic apparaat) reind:Nog wat vergeten? Nee ik denk het niet dus tijd voor de eind conclusie.
Om heel eerlijk te zijn kreeg ik altijd een beetje kriebels bij het merk Citronic, ik ben ooit eens op 2 Citronic draaitafels begonnen met draaien en dat was een grote nachtmerrie. Echter waren dat belt drive’s en dus was dat niet meer dan logisch.... wist ik toen ook allemaal nog niet maar het geeft je al snel een beeld over een merk wat niet altijd hoeft te kloppen.
Citronic is een tijd lang een beetje weg gezakt qua aandacht in de markt, nu zijn ze echter terug met een mix van OEM producten en eigen producten en dat maakt Citronic tot een intressant merk op dit moment gezien de prijs en het product wat je er uiteindelijk voor terug krijgt over het geheel gezien.