Poster: ccc
Waarom zou Pioneer 2 jaar garantie moeten verlenen voor producten die niet rechtstreeks bij hun zijn gekocht?
Ik heb eens gezocht op het internet, maar ik vind nergens een wet ofzo waarin staat dat op producten minimaal 2 jaar garantie is. Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Poster: Lead
Pioneer gekocht bij een officiele dealer = 2 jaar garantie
Gekocht bij een vage webshop : 12 maanden en hopen dat ze het goed oplossen.
Dit geld voor ieder merk. Als je iets ergens wilt aanschaffen is het altijd handig om even bij de importeur op de site te kijken om te zien f het bedrijf in hun dealerlijstje staat. Zo niet: mogelijk doen ze geen zaken is kan het afwachten zijn, wat er gebeurt als je garantie nodig hebt.
Reagerend op uw e-mail willen wij u het volgende meedelen.
De fabrieksgarantie voor Pioneer apparatuur is standaard 1 jaar (Geldig in alle landen zoals vermeld in het garantiebewijs) .
Vanaf 1 oktober 2004 geeft Pioneer Benelux B.V. twee jaar garantie op de Pioneer Home Entertainment producten. De twee jaar garantie geldt uitsluitend in combinatie met een garantiebewijs en een geldige aankoopnota van de Pioneer dealer.
Met vriendelijke groet,
Pioneer Europe N.V.
Customer & Service support
Poster: Lead
Dit bedrijf is geen officieel dealer dus geen 2 jaar garantie, lijkt me duidelijk...
Beter iemand zoeken die wel dealer is... of ga eens bij Dijkman of Soundfreax langs
Poster: RiX
Toch kan je bij de rechtbank / rechtswinkel een klacht neerleggen als het gaat om die twee jaar garantie. Het staat in de wet immers...
Poster: Dj-jermain
kwam net deze tegen op marktplaats.nl (klik) kan dit wel voor deze prijs 3499 euro Normaal prijs is 3777 euro met 2 jaar garantie. wat vinden jullie hier van >?