Poster: greupDe echte pioneers dealers geven 2 jaar garantie. ( lees webshops als new-line ect) Je hebt natuurlijk ook de ( misschien wel marktverziekende) dozenschuivers. Deze biede goedkoop pioneer producten ( en natuurlijk ook andere merken) aan, maar hebbe geen contact met de dealer * pioneer in dit geval* en kunnen dus ook niet die 2 jaar garantie bieden die pioneer standaard geeft. een voorbeeld hier van is prowebshop.Wat is voor jou belangrijk? garantie, goede serves ect?Of misschien wel gewoon een goedkope aanschafprijs en dan maar wat minder garantie ( of geen) en vaak ook een wat mindere serves
Poster: djwillem
maar nu leveren de bedrijven die niet egte pioneer dealers zijn voor 75 euro ook 2 jaar garantie. (ik ken dat verhaaltje van de garantie van pioneer)
Poster: greupze leveren tock altijd al een bepaalde termijn garantie? ik ken geen webshop die helemaal Geen garantie geeft. die reparaties die onder garantie vallen zullen dus gerepareerd worden door een ander bedrijf dan pioneer. Op het moment dat ik 2 jaar garantie koop zal het op de zelfde mannier blijven gaan.De vraag is overigens wel of het na betaling van die 75 euro nog wel aantrekkelijk is om bij z'n dozenschuiver een pioneer of iets dergelijks aan te schaffen.
Poster: DJ-Emotion
Toch grappig dat mensen altijd over service praten als ze er uiteindelijk MEER voor betalen.
Lijkt mij dan dat het hier NIET om service gaat maar om ongevraagd extra betalen voor garantie. (Ookal is de kans heel klein dat je er gebruik van maakt).
Service is iets wat je naar mijn mening gratis krijgt.
Anders is het gewoon een betaalde extra garantie.
Zoals het in de Vandale staat omschreven:ser·vice (de ~ (m.))
- 1 dienstverlening van een leverancier aan zijn clientèle => dienstbetoon, dienst na verkoop
- 2 het door een speler in het spel brengen van de bal [o.a. bij tennis en volleybal] => opslag, serve
Serves geven kost arbeits uren...en die arbeits uren moeten betaald worden, wat resteerd in een iets wat hogere prijs van producten ( dat is immers het enigste waar ze die prijs op kunne door berekenen)Op het moment dat ik kleding ga halen bij duetz/pims noem maar op, verwacht ik serves ( en een redelijk goede ook * denk aan bakkie koffie ect) Op het moment dat ik z'n zelfde trui of broek bij de v&d zou kunnen kope ( sommige merken hebbe bijde winkels) verwacht ik Niets aan serves... Waarom niet? simpel, de prijs bij v&d ligt veelste laag om serves te gaan verlenen!
Poster: greupServes geven kost arbeits uren...en die arbeits uren moeten betaald worden, wat resteerd in een iets wat hogere prijs van producten ( dat is immers het enigste waar ze die prijs op kunne door berekenen)Op het moment dat ik kleding ga halen bij duetz/pims noem maar op, verwacht ik serves ( en een redelijk goede ook * denk aan bakkie koffie ect) Op het moment dat ik z'n zelfde trui of broek bij de v&d zou kunnen kope ( sommige merken hebbe bijde winkels) verwacht ik Niets aan serves... Waarom niet? simpel, de prijs bij v&d ligt veelste laag om serves te gaan verlenen!
Poster: Lead
Pioneer gekocht bij een officiele dealer = 2 jaar garantie
Gekocht bij een vage webshop : 12 maanden en hopen dat ze het goed oplossen.
Dit geld voor ieder merk. Als je iets ergens wilt aanschaffen is het altijd handig om even bij de importeur op de site te kijken om te zien f het bedrijf in hun dealerlijstje staat. Zo niet: mogelijk doen ze geen zaken is kan het afwachten zijn, wat er gebeurt als je garantie nodig hebt.
Poster: Lead
...Als je iets ergens wilt aanschaffen is het altijd handig om even bij de importeur op de site te kijken om te zien f het bedrijf in hun dealerlijstje staat....
Poster: DJ-Emotion
Om even op je V&D relaas in te gaan
Je kunt bij hun gewoon je gekochte product ruilen, retouneren mocht hier iets mee aan de hand zijn.Dit heeft te maken met SERVICE in de vorm van "Wij staan achter ons product"En waar blijft mijn bakkie koffie dan? enne wie verteld mij van welk materiaal die ene trui gemaakt is ? en hoe ik hem moet wassen? En gaan ze dat gat dat door een productie fout is ontstaan ook echt repareren door de echte Truien importeur
Poster: greupEn waar blijft mijn bakkie koffie dan? enne wie verteld mij van welk materiaal die ene trui gemaakt is ? en hoe ik hem moet wassen? En gaan ze dat gat dat door een productie fout is ontstaan ook echt repareren door de echte Truien importeur
Poster: djwillem
ik probeer heir alleen maar uit te leggen dat je op elk dj product (nu ook bij een aantal vage shops) een extra jaar garantie kunt bijkopen voor 75 euro. en daar gaat deze topic over
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.