Waar DJ gear repareren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 25-06-2013 15:09
Waar zijn er in nederland nog echt goede reparateurs? Ik heb een mengpaneel wat ik professioneel wil laten repareren, maar dit keer ook echt goed.

Spincity in Nijmegen kreeg het niet voor elkaar, en nu zoek ik een echt goede technische dienst.

iemand die iets weet?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

What do you think about Waar DJ gear repareren ??

Vote :   

Overtracked    posted on 25-06-2013 15:17
Met Baxie heb ik wel goede ervaringen. Heb daar een poosje geleden mijn mengpaneel laten repareren en dat was snel, vrij goedkoop en ze vertelden duidelijk wat het probleem was.
https://soundcloud.com/overtracked
Estacy    posted on 25-06-2013 15:23
maar hebben die een eigen technische dienst of sturen die het door naar de importeurs??

en met baxie bedoel je Bax-Shop toch? mag je gewoon zeggen als je maar geen links gebruikt
niiicola    posted on 25-06-2013 16:18
Ze hebben ook een eigen technische dienst zover ik weet.
Gewoon.
Sjoewe    posted on 25-06-2013 16:52
Music House in Utrecht heeft een hele goede technische dienst, repareren eigenlijk alles van DJ-gear tot aan vintage synths.
markvriens    posted on 25-06-2013 17:33
Decilux in Hengelo. Top TD! Ik weet wat daar gebeurd, en gebeurd zeker proffessioneel. Werk er zelf, vandaar Winking my eye
Estacy    posted on 25-06-2013 18:15
das allemaal zo ver weg :p?

iemand ervaring met Rombouts of ER support (die doen reparatie van Djaygear, super grote verhuurder)
HeroS_NL    posted on 25-06-2013 19:43
Zijn er in Gelderland (rond Doetinchem) nog reparateurs te vinden? Heb ernaar gezocht, maar niet dichtbij te vinden..
http://www.djheros.nl/
empeltjuh    posted on 25-06-2013 21:52
als ik reparatie nodig heb ga ik naar de muziek winkel in valkenswaard doen t goed en niet te duur Winking my eye
bramv    posted on 26-06-2013 18:07
Ik heb een tijdje geleden mijn cd-spelers (numark axis 9) laten repareren bij djrepair.nl . Dat was toen in De Rips. Dat ligt niet zo heel ver van Beugen af. Ik zie nu op de site dat het nieuwe adres in Helmond is.
?
Henk62    posted on 26-06-2013 22:27
Edwin Dorland kan ik aanbevelen,is een topreparateur fixt alles.
Woont in Warnsveld.
Heeft voormij de microswitches van de play en cue knoppen op mijn cd speler vervangen.
Zeer goede vakman die Edwin.
Henk62
Lead    posted on 29-06-2013 14:49
Het ligt eraan wat je wil laten fixen, een mixer kan denk ik ieder serieuze idioot zaak voor je repareren. Een goed bedrijf met eigen inpandige TD is bijvoorbeeld : Output/Den Bosch, HGL Laguna/Tilburg, RB sound/stein, Awesome/cappelle ad ijssel, bse/groningen.

Maar ik weet niet precies waar Beugen ligt uit mijn hoofd (ik zit nu in Ibiza). In Nijmegen en omgeving denk ik toch dat je maar Brabant moet uitwijken...
Let the BASS be louder
Wytse    posted on 29-06-2013 15:37
Over welke mengtafel hebben we het?
White Sea Studio
Yorick    posted on 29-06-2013 16:57
Ik kan het ook.
Doe in diverse zaken onderhoud van licht en geluidsapparatuur.
Estacy    posted on 29-06-2013 18:03
Poster: Wytse
Over welke mengtafel hebben we het?

Freevox DJ club. jaren 90, Franse tafel. Topkwaliteit, extreem goede geluidskwaliteit (ik heb een rodec, en een PMC-CX gehad, de freevox is beter). Allemaal ALPS vanbinnen. Opgebouwd als een Dateq/Rodec vanbinnen (verticale printplaten verbonden met een horizontale

Maar: het heeft een aardeprobleem, gaat willekeurig brommen (als in, soms na een kwartier, soms niet en soms na meedere malen aan en uit zetten. Of er iets aangesloten is maakt niks uit. En ik heb elk stopcontact thuis geprobeerd. Bij spincity hebben ze wat IC'tjes vervangen, maar dat mocht niet baten. Toen ik m terugstuurde zeiden ze dat er niks mis mee was, in de duurtest deed ie niks. Maar nogmaals: soms speelt ie dagen achtereen perfect.?

Zelf vermoed ik wat kapotte soldeerpuntjes, maar ik heb de kennis en de skills niet om dat te repareren.
Tekhead    posted on 29-06-2013 22:27
Poster: Estacy
Freevox DJ club. jaren 90, Franse tafel. Topkwaliteit, extreem goede geluidskwaliteit (ik heb een rodec, en een PMC-CX gehad, de freevox is beter). Allemaal ALPS vanbinnen. Opgebouwd als een Dateq/Rodec vanbinnen (verticale printplaten verbonden met een horizontale

Maar: het heeft een aardeprobleem, gaat willekeurig brommen (als in, soms na een kwartier, soms niet en soms na meedere malen aan en uit zetten. Of er iets aangesloten is maakt niks uit. En ik heb elk stopcontact thuis geprobeerd. Bij spincity hebben ze wat IC'tjes vervangen, maar dat mocht niet baten. Toen ik m terugstuurde zeiden ze dat er niks mis mee was, in de duurtest deed ie niks. Maar nogmaals: soms speelt ie dagen achtereen perfect.?

Zelf vermoed ik wat kapotte soldeerpuntjes, maar ik heb de kennis en de skills niet om dat te repareren.

Bij Rodec repareren ze die, weet alleen niet hoeveel armer ze je gaan maken, maar hem repareren doen ze wel.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.245 days.
 Post CommentThat would be 141.5 months
or a whopping 11.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

98 Users online: 34 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 8.843
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.676.858