Pff k weet toch neit wat jij leuk vind....
Maar ik ben nogal gek op mp3, zeker voor thuis. Ik zou dus gaan voor een cdj 200 ( of cdj 800mk2 mar die stat er niet tusse)
Lees ik nou dat ik mag kieze tusse een pioneer djm 600/800 ? (zeker de prijzen niet doorgenomen) de djm 600 vink niet mooi staan met 2 cdj 200. daar moete nog 2 draaitafels bij dan, of 2 cdj 800 ( tja me oog wil ook wat ) en dan de cdj 200 boven de djm plaatsen.
Mocht je dat van die djm 800 toch serieus bedoele zou ik hem toch nog niet aanraden.... Ik vind dat als je een djm 800 koopt dat daar zeker minimaal 2 cd-spelers van boven de 800 euro bij moeten, anders is het geheel uit verhouding

Maar goed, als je de ondertoon uit mijn post nog niet gehaald had, Dan zeg ik het nu nog maar ff, Het slaat weer nergens op dit topic.
Natuurlijk kan iedereen hier z'n persoonlijke voorkeur gaan geven, maar na 32 posts kome ze er dan toch weer achter dat je Zelf maar moet gaan testen. ( en je kan er op rekene dat er weer een discusie volgt over pioneer vs denon)
Maarre conclusie = dus Zelf gaan testen!! ( en kijke wat het beste in je budget valt. Want ik zie hier dinge staan die kwa prijs best ver uiteenlopen)