Uitspraak wat de DJR community hier van denkt (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

FSR    posted on 10-05-2013 01:11

Hallo allen:

Hieronder kan men een whatsapp gesprek lezen wat recent is gebeurd. Het merendeel is in de chat al besproken en ik zou graag een mening van de DJR community willen.

We hebben duidelijk 1 voorwaarde gesteld en met wederzijdse goedkeuring: Er zal geen PM uitwisseling zijn via hier. What happens in DJR, stays in DJR. En ik wil de waarheid, daarom vind ik dat iedereen moet kunnen reageren op wat men hier zegt. 

00:02 10 mei - Firespace Recordings: Dit is het nummer
00:02 10 mei - Firespace Recordings: FSR
00:03 10 mei - Firespace Recordings: Vertel , hoe is het?
00:03 10 mei - MdG: Ha Robert
00:03 10 mei - MdG: Goed om van je te horen!
00:04 10 mei - MdG: Ja prima, met jou?
00:04 10 mei - Firespace Recordings: Ook prima
00:05 10 mei - Firespace Recordings: Vertel, je hebt een vraag of een verzoek..
00:05 10 mei - Firespace Recordings: ?
00:05 10 mei - MdG: Kind of
00:06 10 mei - MdG: Heb je meegekregen dat het forum van dj lounge is geopend?
00:06 10 mei - Firespace Recordings: Nee nog niet
00:06 10 mei - MdG: Bij deze ben je uitgenodigd Happy, laughing
00:07 10 mei - MdG: En ik wou je graag uitnodigen omdat ik nog een aantal zeer kritische doch ervaren mensen zoek voor de producer sectie
00:08 10 mei - Firespace Recordings: Zo ervaren ben ik nog niet .
00:08 10 mei - Firespace Recordings: Wel bedankt voor de gedachte aan mij
00:08 10 mei - Firespace Recordings: Vertel eerst is wat het inhoud
00:09 10 mei - Firespace Recordings: Ik ben iemand die een beslissing neemt voor 100%
00:09 10 mei - Firespace Recordings: Maar wil daarvoor ook evenveel info
00:09 10 mei - MdG: Marketing, promotie en productie staan centraal
00:10 10 mei - MdG: Ik raad je aan om zelf eens een kijkje te nemen
00:10 10 mei - Firespace Recordings: Ga ik zeker doen
00:11 10 mei - Firespace Recordings: Kan ik er via de website van DJL erbij?
00:11 10 mei - Firespace Recordings: Om te kijken?
00:11 10 mei - MdG: Jazeker
00:12 10 mei - MdG: Ook mobiel supported Happy, laughing
00:12 10 mei - MdG: Www.dj-lounge.com/forum
00:13 10 mei - Firespace Recordings: Mijn mobiel is met internet websites niet zo super snel
00:13 10 mei - Firespace Recordings: Doe ik op de pc straks
00:15 10 mei - Firespace Recordings: Waarom denk je dat ik ervaren ben met Marketing & Promotie in de producer section?
00:16 10 mei - MdG: Ok geen probleem
00:16 10 mei - MdG: Marketing en promotie ken ik je verder niet
00:17 10 mei - MdG: Maar op er producer vlak hebben we wel eens vaker gezeten
00:17 10 mei - MdG: Luxx ken je vast ook wel
00:17 10 mei - MdG: En er zit iemand van Ableton Live
00:17 10 mei - MdG: En met jouw kritische kijk lijkt me dat een mooie aanwinst
00:24 10 mei - Firespace Recordings: Je weet hoe ik ben
00:24 10 mei - Firespace Recordings: En je ziet de groei daarin op DJR
00:24 10 mei - Firespace Recordings: Feller..
00:25 10 mei - Firespace Recordings: En meer volwassen
00:26 10 mei - Firespace Recordings: Waar ik over nadenk ten eerste zijn de collega's & mijn kijk op het verhaal
00:27 10 mei - Firespace Recordings: Het kan sommigen nogal tegen het verkeerde been stoten..
00:27 10 mei - Firespace Recordings: Ik bescherm eigenlijk ánderen tegen mijzelf dan ánderen naar mij xD
00:29 10 mei - Firespace Recordings: Bovendien doe je een gedeelte van DJR ook. Zeker de DJ sectie is niet echt een gemakkelijk te veroveren markt
00:29 10 mei - Firespace Recordings: Daarnaast is Bax populair voor producers
00:30 10 mei - MdG: Bax is dood
00:30 10 mei - Firespace Recordings: En geloof me. Ik heb een regen achtige woensdag middag niets te doen en wordt producer personen hoef ik niet
00:31 10 mei - MdG: ?
00:32 10 mei - Firespace Recordings: Regelmatig het niveau op Bax forum
00:33 10 mei - Firespace Recordings: Als Bax dood is, waarom groeien ze in hun werknemers bestand tot 156 personen?
00:33 10 mei - MdG: Ben daar ook niet actief
00:34 10 mei - Firespace Recordings: Een nog veel meer gewaagde uitspraak
00:33 10 mei - MdG: Bax-shop forum is dood
00:33 10 mei - MdG: Niet de organisatie
00:34 10 mei - Firespace Recordings: Haha!
00:34 10 mei - MdG: Zullen we hier geen discussiepunt van maken?
00:35 10 mei - Firespace Recordings: Martijn, wij weten allebei dat een deel van het personeelsbestand voor het forum is
00:37 10 mei - Firespace Recordings: Daarnaast heeft Rick persoonlijk toegegeven dat hij niet alles meer kan bijhouden
00:39 10 mei - Firespace Recordings: Dit soort uitspraken zíjn gevaarlijk als ze openbaar worden. Propaganda ten koste van de concurrentie die overlappende diensten aanbieden is nooit een goeie tactiek om te gebruiken
00:39 10 mei - MdG: Robert nogmaals, ik heb geen zin om hier een discussie van te maken
00:40 10 mei - Firespace Recordings: En dat is dus punt 2
00:40 10 mei - MdGt: Mijn relatie met bax-shop is prima
00:41 10 mei - Firespace Recordings: Als ik híerover geen kritisch blik kan geven doordat ik geen argumenten krijg waarom het niet klopt.. dan wat verwacht je van mij op het forum?
00:43 10 mei - MdG: Ik heb geen zin om over iedere zin die ik uitspreek te hoeven nadenken hoe jij die opvat en vervolgens moet weerleggen omdat er een discussiepunt van gemaakt wordt
00:44 10 mei - Firespace Recordings: En dat is de mind trick die je doet.. je gaat persoonlijk worden. Dat is bij al af.
00:44 10 mei - Firespace Recordings: & punt 3
00:45 10 mei - Firespace Recordings: Je comfort mij eerst met een compliment erover & nu krijg je er mee te maken vanwege je uitnodiging en heb ik het gedaan?
00:46 10 mei - Firespace Recordings: To be honest, ik denk dat je diep van binnen een goed hart hebt. Je intentie & gedachtengang zijn echter zwaar gif daarop en zelfs voor anderen
00:48 10 mei - Firespace Recordings: Dit lezende voel ik mij genoodzaakt deze whapp te openbaren. Want je antwoorden conflicteren & bevatten geen 100% waarheden
00:48 10 mei - MdG: Robert prima, ga je gang!
00:48 10 mei - MdG: Je veegt de volledige fundering onder je voeten vandaan.
00:49 10 mei - MdG: Je profileert je als een god, waar niemand op zit te wachten
00:50 10 mei - MdG: Go ahead en maak het openbaar. Getuigd maar weer van je professionaliteit en empathie.
00:51 10 mei - MdG: En inderdaad, ik word persoonlijk, omdat dit geen zakelijk gesprek is
00:54 10 mei - Firespace Recordings: Dan zullen we als volwassen kerels de zaak voorleggen aan de DJR community en hen laten beslissen. 1 voorwaarde: Over dit onderwerp wordt nul komma nul PM op DJR gebruikt. We gaan beiden met de billen bloot en zullen op de blaren zitten die we krijgen! Ik wens je sterkte, op de blaren zitten is nooit leuk en prettig.
00:54 10 mei - MdG: Succes Happy, laughing
00:54 10 mei - MdG: Wanneer komt ie online?
00:56 10 mei - Firespace Recordings: Spoedig, maak je geen zorgen

Een kleine background info hierover: Ik heb Martijn al vaker via whapp (nooit face to face) gesproken. Zelfs een keer een telefoontje gehad, ging prima. Wel had ik mijn bedenkingen vanaf dat moment. Iets waar ik niet mijn vinger op kon leggen. Een hele tijd later nog een keer een chat gehad en net de 3e keer. Mijn vermoeden krijgt een bevestiging zoals die redelijk is omschreven in de chat. Ik heb al begrepen dat meerdere personen hier op DJR (o.a. Luxx) zijn benaderd voor het project DJ-Lounge/forum. Ik doe geen uitspraken over hen evenmin of ik het verstandig vind of niet.

Dat gezegd hebbende wil ik graag weten hoe men hierover denkt.

Alvast bedankt,
FSR

P.s.
De regels van DJR nemen we uiteraard nog steeds in acht bij dit interessante topicCool.

Edit: Link updated in een directe post

User edit by FSR on 10-05-2013 @ 01:50:59 (100%)
Mod edit by Lead on 02-09-2018 14:52 (12%)
[MOD Edit] Anonimzed on request

What do you think about Uitspraak wat de DJR community hier van denkt ??

Vote :   

Limb-Girdle    posted on 10-05-2013 20:41
Haha, je hebt deze roem dan ook bereikt in een parel van een topic.?Foot in Mouth
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 11-05-2013 04:20
Poster: Bloedworst
Hahaha?Foot in Mouth

Hee wat zie ik nou deze post heb me na vijfen en halfjaar pro gemaakt?Embarassed

Proficiat he Bloedworst haha

Poster: Limb-Girdle
Haha, je hebt deze roem dan ook bereikt in een parel van een topic.?Foot in Mouth

Martijn, ik denk dat hij zelf ook heeft begrepen dat dit een nutteloos topic is, omdat degene die een reply gegeven hebben, de menig hadden dat jullie die conversatie priv? hadden moeten houden en zo oplossen. Het is voor buitenstaanders moeilijk om zich in te leven in dit verhaal, of in te schatten wat FSR het meeste stoort, en o.a. daarom vinden sommige dat er van een mug een olifant gemaakt wordt.
Laten we gewoon lekker normaal doen nu, en geen confrontatie's aangaan, alles is gezegd nu, en zou graag zien dat er asap een slotje opkomt.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Luxx    posted on 11-05-2013 11:35
echt hoe slecht plaats jij jezelf nu in het licht FSR? ik kan me niet voorstellen dat er bedrijven zijn die met jou zaken zouden willen doen met de kennis dat jij alles openbaar maakt en met de wereld deelt zodra er iets gezegd word of er iets gebeurd wat je niet zint. daarmee maak je direct je hele vertrouwensband kapot. er is volgens mij een reden dat er met whatsapp/mail/bellen gewerkt word omdat het niet bedoeld is om gewoon openbaar te worden gemaakt en beschikbaar voor iedereen te lezen.

ik heb ook talloze keren kutdeals gehad of problemen met andere producers/bedrijven maar dat ga ik echt niet online plaatsen. dan zet je alleen maar jezelf neer als een onbetrouwbaar persoon. blijf gewoon eens lekker professioneel.
www.mothermusic.nl
RAS    posted on 11-05-2013 12:12
Nou Robert, misschien had je er even een nachtje over moeten slapen. Ik sluit me volledig bij Luxx aan. Dit is alles behalve professioneel.
User edit by RAS on 11-05-2013 @ 12:14:40 (1%)
Wytse    posted on 11-05-2013 12:42
Dat Robert niet professioneel is was bij mij al een tijdje duidelijk... Eerst bij mij in de studio vertellen dat je mijn voorbeelden een verschil van 'dag-op-nacht' vind. Nadat ik m'n prijs noem (speciale lage prijs voor hem, omdat hij vertelde dat we zo een deal konden sluiten en al zijn label werk naar mij toe zal komen), was het aan de dure kant.

Vervolgens verteld meneer hier op DJResource dat hij het verschil (ik had hem een paar samples meegegeven van een EQ en een compressor op de masterbus geinsert, dus niet eens een complete mix gemaakt), veel te klein vond en mij VEEL te duur vond. Robert, ik ben niet duur, het is alleen veel geld. Daarbij komt dat je niet duidelijk geluisterd hebt naar mijn verhaal, ik vertelde namelijk dat ik geen mastering maar mixing doe!!

Maargoed, je poging om mij omver te lullen is mislukt, ik heb het nog steeds onwijs druk!

Nu ik dit lees kan ik ook niks anders doen als jou (mocht je ooit nog gebruik willen maken van mijn diensten) de normale prijs te laten betalen (het 4 voudige van wat ik destijds vroeg), omdat ik totaal niet hou van deze naaierij!! Ik ken Martijn al sinds... euhhh.... de tijd van t3rribletwo... en Martijn was altijd relaxt, en naar mijn mening eerlijk en direct. Ik ken jou een heel stuk korter en je loopt mensen al meerdere malen te naaien.... Jammer!
White Sea Studio
djmstr223    posted on 11-05-2013 13:30
www.bramvanbergen.nl
User edit by djmstr223 on 11-05-2013 @ 13:39:41 (100%)
Dyno    posted on 11-05-2013 13:38
Jongens, stop nu maar, ik denk dat ie het nu wel begrepen heeft aangezien hij niet meer reageert ....
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 12-05-2013 01:43
Poster: Dyno
Jongens, stop nu maar, ik denk dat ie het nu wel begrepen heeft aangezien hij niet meer reageert ....

Embarassed
FSR    posted on 12-05-2013 11:57
Hmm...
?
Expert zijn in je oren gebruiken... en toch niet luisteren. Net zo goed als een chef die zijn eten nooit voorproeft.

Ervaring of niet. ik versla jullie allemaal op 1 vlak, een hart van goud. En daar zit muziek in de puurste vorm.

@Wytse, jij bent op dit moment de worst of all. Je gebruikt wat ik hier doe tegen mijzelf, op een verschil na. Je manipuleert wat ik heb gezegd toendertijd. Ik ga akkoord met Luxx wat dat betreft, niemand doet zaken met mij. Want ik bepaal wie er zaken met mij doen en aan leugenaars heb ik de grootste hekel.

Dus, hoe meer jullie aan elkaar liegen en bedriegen om nog maar te zwijgen van elkaar het hoofd boven water houden hoe makkelijker ik het heb?Cry...

mikedhanpat    posted on 12-05-2013 12:35
Echt, met zo'n houding WIL er straks niet eens meer iemand met je zaken doen. Althans, niet van dit forum.?

Het zou je gesierd hebben, wanneer je toe zou geven een verkeerde beslissing te hebben genomen door dit openbaar te maken.?

Verder wil ik er geen woorden meer over vuil maken.?

CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
joostvd    posted on 12-05-2013 12:54
Wietse en FSR, ik denk dat jullie goed in gedachten moeten houden dat als je over prijzen het hebt dat zakelijk en priv? dan een wereld van verschil is. Hou dat goed in je achterhoofd voordat je begint te schreeuwen dat iemand te duur is. Vraag ook bij andere aan?
FSR    posted on 12-05-2013 14:21
@Mikedhanpat, het feit dat je het zo brengt bewijst maar weer wat ik hierboven schreef. Als je leugens en oplichterij steunt dan komen we je vast nog wel is tegen in Alberto Stegeman show...

@Joostvd, het gaat niet over prijzen. In ieder geval niet wat mij betreft. Ja ik schrok eerst even van de prijs toen ik er achter kwam. Nu weet ik wel beter en is de prijs voor de apparatuur en overige kosten meer dan redelijk, je moest is weten wat voor moois er staat. Ik weet wel degelijk waarmee ik het uiteindelijk vergelijk.?

Sebasz    posted on 12-05-2013 15:35
die fsr heeft echt een bord voor zn hoofd ofzo man
Luxx    posted on 12-05-2013 17:21
Poster: FSR
?Ik ga akkoord met Luxx wat dat betreft, niemand doet zaken met mij. Want ik bepaal wie er zaken met mij doen en aan leugenaars heb ik de grootste hekel.

volgens mij snap je niet helemaal dat zaken met iemand doen niet 1-richtings verkeer is.. jij kan wel met iemand willen werken maar andersom hoeft dat niet perse te zijn.
www.mothermusic.nl
Yorick    posted on 12-05-2013 18:56
Ha Yorick,

Aangezien we in dezelfde muziekbranche werkzaam zijn, zou ik je graag willen uitnodigen voor het nieuwe DJ-Lounge forum waar artiesten marketing en promotie centraal staan. Wellicht is dit iets voor jou?

Linkje:

Als je vragen hebt, kun je mij gerust PM'en of mailen naar martijn@dj-lounge.com

Cheers,

Limb

?
Uhm...?
Waarom mij lastig vallen via de PM?
?
?
Mod edit by Lead on 13-05-2013 12:02 (9%)
Limb-Girdle    posted on 12-05-2013 19:14
Het feit dat jij dit ziet als lastig vallen, kan ik niet verhelpen. Een aantal members heb ik inderdaad een invite gestuurd omdat het een goede toevoeging zou zijn naast het DJR forum. In het vervolg weet ik dus dat ik jou niet meer hoef te contacten.
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 13-05-2013 00:58
Het feit dat jij dit ziet als lastig vallen, kan ik niet verhelpen. Een aantal members heb ik inderdaad een invite gestuurd omdat het een goede toevoeging zou zijn naast het DJR forum. In het vervolg weet ik dus dat ik jou niet meer hoef te contacten.

Het is ondertussen al duidelijk dat iedereen weet dat er PM's gestuurd zijn met een invitatie voor djlounge, sommige gaan op de invitatie in, anderen niet, anderen twijfelen, net zoals ook sommige de uitnodiging negeren en er verder geen lucht aan geven en anderen storen zich eraan en maken er openbaar gewag van, en omdat er voor en tegenstanders zijn vh openbaar maken zou deze discussie heel lang kunnen doorgaan maar daar heeft niemand wat aan en zorgt zoiets alleen maar voor stress, en dat wil niemand niet, dus bij deze: hou het vredig mannen.
MrQreeny    posted on 13-05-2013 09:08
Ben het met tek eens... Daarnaast: als het niet zou mogen, krijgt limb dat heus wel te horen van een modje. Dus laat gewoon lekker.
'Music is the universal language of mankind...'
Wytse    posted on 13-05-2013 09:08
Poster: joostvd
Wietse en FSR, ik denk dat jullie goed in gedachten moeten houden dat als je over prijzen het hebt dat zakelijk en priv? dan een wereld van verschil is. Hou dat goed in je achterhoofd voordat je begint te schreeuwen dat iemand te duur is. Vraag ook bij andere aan?

Allereerst, mijn naam moet niet zo moeilijk zijn als je m 1-op-1 kunt overnemen... Maargoed, maak niet uit, gebeurt iedereen!

Ik heb het niet alleen over prijzen, maar over een stukje deals en matsen van elkaar. Ik dacht dat dit met FSR goed te doen was, zo kwam hij ook over, echter als ik dit lees heb ik er weinig zin in, straks mats ik 'm en gaat ie mij ook openbaar aan de schandpaal nagelen... Zo gaan we niet met elkaar om.

Wat betreft prijzen bij anderen vragen... Die kunnen niet de kwaliteit leveren die ik kan.

Maargoed... Veel te veel gelul, ik hou vanaf nu mn mond hier en pak een bak popcorn!
White Sea Studio
Lead    posted on 13-05-2013 11:59

En daar is het PM systeem dus niet voor :

6.8 Het is streng verboden een lid (ongevraagde) e-mail(s) te zenden, althans e-mail(s) waarvan de inhoud algemeen van aard is en niet direct betrekking heeft op de inhoud van een door een lid geplaatst bericht....

Ik zou het dus op prijs stellen als je het systeem daar NIET MEER voor gebruikt, het zou zonde zijn als we het systeem uit moeten zetten als dit misbruikt wordt. Je kunt over alle onderwerpen een forumtopic aanmaken, maar het werven van leden stel op deze manier zeker niet op prijsl.
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 13-05-2013 13:02
Poster: Wytse

Wat betreft prijzen bij anderen vragen... Die kunnen niet de kwaliteit leveren die ik kan.

volgens mij haal je het nu te hoog in je bol?Cry
Wytse    posted on 13-05-2013 16:57
Poster: Sebasz
volgens mij haal je het nu te hoog in je bol?Cry

kom maar een keer langs!
White Sea Studio
Bloedworst    posted on 13-05-2013 17:30
Ik kan alleen maar zeggen wijsheid komt met de jaren, ik kan en kwast en een pot verf hebben maar dat maakt me nog geen schilder....
Sandr    posted on 13-05-2013 17:31
Op verzoek topicstarter:?

Play that funky music white boy....

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

43 Users online: 5 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 16.140
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.316