De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: Dyno
img title='Embarassed' src='////www.djresource.eu/images/smiles/cheerli.gif' alt='Embarassed' border='0'>Beste wensen aan alle DJR leden!
Voor mij begint het feest vandaag pas.
Vannacht heel rustig aan gedaan en vanavond los op Booming Sexy New Years Vibe @ de techno stage in de Noth Sea Venue (Hemkade), Zaandam!
Set time 21:00 - 22:30
Ja sfeer was echt super goed!!
Set was in het begin klote omdat het geluid niet goed was (alleen het rechter kanaal deed het, wat later bij Miss Djax weer gebeurde), maar toen ik weer stereo kon knallen ging het als een tiet zo goed!!
En, over tieten gesproken, had heel ff een korte tijd een lege zaal, want in de main zaal waren blote tieten te zien .....
Ja dr kan ik niet tegen op draaien haha. Maar daarna stond de zaal weer vol hoor.
Veel comlimenten gehad wat me erg goed deed. Ik draai namelijk niet vaak echte techno, maar meer tech house, en dit was mijn eerste echte techno boeking. Er is mij verteld dat ik vaker mag komen, dus dat zit wel goed.
Ja heb me kostelijk vermaakt!!!!!!
Poster: Tekhead
Mooi zo Rick.
Tja, effe een lege zaal,... hoe zou je zelf zijn als je kan kiezen
Poster: Baart
Hmmm, voor 960 euro kan ik twee zwarte 850s ophalen. Nog met dozen, 1 jaar oud. Doen?
Nieuwe Tech House video mix op YouTube
http://youtu.be/WawOiCk0xc
Enjoy!
Poster: Martullia
BR> Heeft lang online gestaan dan, nu al verwijderd?
Poster: joostvd
Haha Remco nice! voor de hoeveelste keer? ik moet de 24ste voor de 5de keer praktijk.... (failliet)
Poster: RemcoRelion
Het is vooral veel rijden en ervaring op doen dan! ik heb ook heel wat lessen nodig gehad denk totaal iets van 70 uur ofzo?
De een leert het sneller dan de ander ik had namelijk dat ik heel nerveus werdt als het wat drukker was op de weg vooral bij kruispunten en dergelijke. Paar keer door Amsterdam met rijles gereden en toen ging al stukken beter
Vooral ook niet opgeven als niet lukken wil haha mijn tante heb er ook 8x over gedaan maar heeft hem nu ooken dat is toch wel erg fijn gevoel als je dan eindelijk hebt.
Vandaag lekker het pasje opgehaald bij het gemeente huis en een stukje rond gereden in de auto
Nog levenden hier??
70 uur, is normaal voor een Nederlander, gelijk jullie kunnen rijden hahaha lol, grapje he mannen.
Poster: Bambilaner
't Is op het hele forum nogal stil tegenwoordig... Ik kom nog bijna dagelijks een kijkje nemen, maar er is weinig leven in de brouwerij vind ik..
De meeste Nederlanders vinden zelf dat ze ontzettend goed kunnen autorijden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.