De Late Leeuw chatcorner deel 57 (31/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   2 members like this  

joostvd    posted on 17-12-2013 20:43
Zondag iets via marktplaats gekocht. Het bedrag over gemaakt naar diegene en nu wachten op het pakketje. Degene in kwestie zei maandag dat hij geen pakketje had om het mee te versturen, vandaag heeft hij het verstuurd maar is de track & trace code kwijt. Gebruikt wel zijn echte naam en op oplichtingswebsites komt er ook niks naar voren. Iemand enige ervaring met dit soort mensen?
Estacy    posted on 17-12-2013 21:46
Nou meestal is niet verstandig om meteen het hele bedrag over te maken voor een (ik neem aan) 2e hands product. Maar een beetje vertrouwen moet je soms wel hebben, heb zelf ook ooit een mengpaneel blind gekocht en op laten sturen, is uiteindelijk gewoon aangekomen.?

De code kun je kwijtraken, die staat volgens mij alleen op de bon en die gooi je zo weg met de rest van je bonnetjes.?
Dus is het een oplichter? het hoeft echt niet, maar het kan altijd. Marktplaats zou eenzelfde rating systeem als eBay in moeten voeren, dan kun je tenminste zien wat voor koper je mee te maken hebt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
joostvd    posted on 18-12-2013 18:25
inderdaad, daar ben ik ook groot voorstander van Estacy! Het pakketje is gelukkig aangekomen! maar hoe het allemaal verlopen is vond ik wel een beetje apart.

R.i.p. Paul...
MarcoMartinez    posted on 18-12-2013 21:33
ik lees een paar uur geleden dat Paul (37) van Bingoplayers zijn strijd tegen kanker heeft verloren.
In juni van dit jaar werd bekend dat hij ziek was, damm wat blijft t toch een vreselijke ziekte.

Bah ben dr helemaal van ontdaan en wilde daarom hier even reactie geven ( hoewel jullie t waarschijnlijk ook al hadden vernomen).

RIP Paul!
www.djmarcomartinez.com
IveyJones    posted on 19-12-2013 08:25
Had wel vernomen dat die ernstig ziek was maar dat die die ziekte had wist ik niet. Ben benieuwd of de naam Bingo Players wel blijft bestaan. Altijd goeie tracks die ze produceerde.

R.I.P. Paul
main    posted on 20-12-2013 07:39
Iemand anders problemen met de site? Front page geeft een fout melding dat t niet bestaat. Links naar topics of andere delen op de site werken wel...
W.i.M    posted on 20-12-2013 23:06
Poster: main
Iemand anders problemen met de site? Front page geeft een fout melding dat t niet bestaat. Links naar topics of andere delen op de site werken wel...

We zijn momenteel bezig met wat onderhoud werkzaamheden en omdat ik zag dat de harde schijf vol liep en geen database crash wilde heb ik even de site op offline gezet. sorry voor het ongemak en uiteindelijk was het niet nodig maar ik wilde alleen een crash voorkomen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Tekhead    posted on 22-12-2013 02:49
Poster: MarcoMartinez
ik lees een paar uur geleden dat Paul (37) van Bingoplayers zijn strijd tegen kanker heeft verloren.
In juni van dit jaar werd bekend dat hij ziek was, damm wat blijft t toch een vreselijke ziekte.

Bah ben dr helemaal van ontdaan en wilde daarom hier even reactie geven ( hoewel jullie t waarschijnlijk ook al hadden vernomen).

RIP Paul!

Dit is veel te jong om al te moeten sterven, zelfs aan kanker, RIP Paul
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 24-12-2013 19:03
Ik word echt HE-LE-MAAL gek van die klote advertenties op marktplaats.
Kijk ik rustig bij de speakers pagina op marktplaats, van de 50 advertenties zijn er minstens 30 van 'DJstunter' met alleen maar van die Skytec meuk, 10 advertenties van een ander budget bedrijf met ook alleen maar Skytec rommel,?

en dan maximaal 10 gewone, 2e hands spullen. Dat slaat toch helemaal nergens meer op? ik moet 5 paginas doorklikken om ??n pagina aan 2e hands spullen te zien.
Tekhead    posted on 24-12-2013 23:54
Poster: Estacy
Ik word echt HE-LE-MAAL gek van die klote advertenties op marktplaats.
Kijk ik rustig bij de speakers pagina op marktplaats, van de 50 advertenties zijn er minstens 30 van 'DJstunter' met alleen maar van die Skytec meuk, 10 advertenties van een ander budget bedrijf met ook alleen maar Skytec rommel,?

en dan maximaal 10 gewone, 2e hands spullen. Dat slaat toch helemaal nergens meer op? ik moet 5 paginas doorklikken om ??n pagina aan 2e hands spullen te zien.

Daar word ik ook helemaal gek van, die Belgische 2de handssite's zijn daar ook van vergeven, zelfs ebay staat er vol van. Ik zoek nu meestal via groepen op Facebook, daar heb je tenminste echte 2de handsspullen van topkwaliteit te koop staan, moet je wel eerst lid van worden vooraleer je kan reageren.
Deze bvb :?https://www.facebook.com/groups/189948447785266/
User edit by Tekhead on 25-12-2013 @ 00:57:36 (8%)
bambamstudio    posted on 25-12-2013 02:11
en voor NL deze:?https://www.facebook.com/groups/audiomarktplaats/

M
arktplaats gaat ten onder aan advertenties let maar op. Nadeel voor ons: adverteren op marktplaats werkt wel. Ik haal er best wel wat klanten vanaf voor mjin workshops.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 25-12-2013 @ 02:15:03 (100%)
Tekhead    posted on 25-12-2013 02:26
Poster: bambamstudio
en voor NL deze:?https://www.facebook.com/groups/audiomarktplaats/

M
arktplaats gaat ten onder aan advertenties let maar op. Nadeel voor ons: adverteren op marktplaats werkt wel. Ik haal er best wel wat klanten vanaf voor mjin workshops.

De link die ik heb gepost is ook populair bij Nederlanders Happy, laughing

Ik begrijp ook dat voor sommige aanbieders/leveranciers dergelijke website's wel heel interessant en meestal ook belangrijk zijn en daar is niks mis mee, maar er is wel degelijk een verschil in kwaliteit en kwantiteit in de advertentie's en het zijn die kwantiteit die ergerlijk zijn.
Baart    posted on 27-12-2013 14:07
Hmmm, de 900's gaan uit het assortiment? KLIK
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Estacy    posted on 27-12-2013 14:45
ja de 900 nexus is er toch?
Baart    posted on 27-12-2013 15:09
Oowja, bijna vergeten Happy, laughing Misschien worden de 900's tweedehands nu interessanter.
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Gerdo    posted on 29-12-2013 12:21
Gisteren bij Housequake geweest, het was weer super! Hopelijk gaan ze nog even door!
RemcoRelion    posted on 30-12-2013 17:29
Wat is voor jullie nou eigenlijk de grootste knaller van dit jaar? Happy, laughing
Voor mij is het denk ik toch wel tsunami
Don’t be a prisoner of your own style!
Yorick    posted on 30-12-2013 21:23
Ninetoes - Finder!
Dyno    posted on 30-12-2013 21:38
Poster: RemcoRelion
Wat is voor jullie nou eigenlijk de grootste knaller van dit jaar? Happy, laughing

http://www.youtube.com/watch?v=X3ObbhZQhk

Mensen die dit genre draaien snappen het denk ik wel.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 30-12-2013 @ 21:40:30 (51%)
Tekhead    posted on 31-12-2013 18:52
Bij deze wens ik alvast iedereen een knallend eindejaar en een fantastisch succesvol 2014 !

Voor mijn vuurwerkgekke noorderburen wil ik hen alvast even de nadruk op leggen, wees verdomd verzichtig met al dat gevaarlijk spul, een ongeluk is snel gebeurd, de mogelijke gevolgen zijn meestal onherstelbaar, denk er goed aan. Happy, laughing
DJADMIN    posted on 31-12-2013 19:11
JAZEEKEEERRR

Het beste voor morgen, en voor overmorgen, bla bla.

Jaarmovie is uit. Al veel bekeken in paar dagen. Volgend jaar nog meer rocken...dat is het doel !

http://vimeo.com/82666126

Checken !

De groeteeeeeee
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Ywe    posted on 01-01-2014 06:12
Gelukkig nieuwjaar allen! Denk dat de meeste nu pas de kroeg uit rollen?
Dyno    posted on 01-01-2014 12:46
EmbarassedBeste wensen aan alle DJR leden! Embarassed

Voor mij begint het feest vandaag pas.
Vannacht heel rustig aan gedaan en vanavond los op Booming Sexy New Years Vibe @ de techno stage in de Noth Sea Venue (Hemkade), Zaandam!
Set time 21:00 - 22:30
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Estacy    posted on 01-01-2014 16:54
gelukkig nieuwjaar!
TimGrand    posted on 01-01-2014 20:58
Zo, volledig bijgekomen van O&N! Was top! Iedereen de beste wensen voor 2014 Happy, laughing!
Check: www.facebook.com/officialtimgrand
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

89 Users online: 10 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 2.917
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.209.867