De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: main
Iemand anders problemen met de site? Front page geeft een fout melding dat t niet bestaat. Links naar topics of andere delen op de site werken wel...
Poster: MarcoMartinez
ik lees een paar uur geleden dat Paul (37) van Bingoplayers zijn strijd tegen kanker heeft verloren.
In juni van dit jaar werd bekend dat hij ziek was, damm wat blijft t toch een vreselijke ziekte.
Bah ben dr helemaal van ontdaan en wilde daarom hier even reactie geven ( hoewel jullie t waarschijnlijk ook al hadden vernomen).
RIP Paul!
Poster: Estacy
Ik word echt HE-LE-MAAL gek van die klote advertenties op marktplaats.
Kijk ik rustig bij de speakers pagina op marktplaats, van de 50 advertenties zijn er minstens 30 van 'DJstunter' met alleen maar van die Skytec meuk, 10 advertenties van een ander budget bedrijf met ook alleen maar Skytec rommel,?
en dan maximaal 10 gewone, 2e hands spullen. Dat slaat toch helemaal nergens meer op? ik moet 5 paginas doorklikken om ??n pagina aan 2e hands spullen te zien.
Poster: bambamstudio
en voor NL deze:?https://www.facebook.com/groups/audiomarktplaats/
Marktplaats gaat ten onder aan advertenties let maar op. Nadeel voor ons: adverteren op marktplaats werkt wel. Ik haal er best wel wat klanten vanaf voor mjin workshops.
Poster: RemcoRelion
Wat is voor jullie nou eigenlijk de grootste knaller van dit jaar?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.