De Late Leeuw chatcorner deel 57 (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   2 members like this  

Limb-Girdle    posted on 09-05-2013 00:34
Arcee was ook altijd een held!
Where the music meets the deejay!
hoppie    posted on 09-05-2013 00:37
en we mogen bambam ook niet vergeten
Question everything
Tekhead    posted on 09-05-2013 01:56
Poster: Limb-Girdle
Arcee was ook altijd een held!

En Thomazos, DJ Mamo, Sander, Xtremer, BamBam,..... om maar enkele te noemen van de ouderen, of Mixt-Ape, Tek-Zotic, Winston etc... jammer want die brachten allemaal kwaliteit in hun topics, reply's of reviews en deden dat ook heel levendig.

En het grootste fenomeen dat DJR heeft gekend, Ilja uit Columburg, half Rus, half Est, met een onweerstaanbare drang naar erkenning als een grootte en steengoede DJ ! Was nooit verlegen om ongezouten z'n gedacht te zeggen, en lag grotendeels daardoor met zowat iedereen in de clinch, diplomatisch was hij in geen enkel geval, waardoor hij heel vaak mensen kwetste en dat erg genoeg zelfs meestal niet besefte. Hij had over alles een uitgesproken mening en zijn waarheid was de enige waarheid wat meestal uitmonde in hilarische en verhitte discussie's, om dan nog maar te zwijgen over hetgeen Estacy al aanhaalde, z'n wekelijkse booth update waarbij hij de meest ongeloofwaardige uitleg over de gear gaf, schitterend was dat. Z'n kennis over Gear was even erbarmelijk als z'n kennis over dj's, hij kende maar 2 DJ's, degene die God was voor hem, nl T?esto en degene die hij steeds met de grond gelijk maakte, waar hij echt een ongeloofelijk hekel aan had, die kwal uit Leiden nl. Armin Van Buuren, jongens dat was echt overdreven haha, maar echt verschrikkelijk waren zijn mixen, of wat je mixen kon noemen, twaren allemaal tribute's for djT?esto, natuurlijk want hij had alleen maar muziek van T?esto, als ik daar allemaal aan terug denk, .....
Persoonlijk heb ik nooit een aanvaring gehad met hem, heb hem meermaals tot kalmte gekregen als het weer eens scheef dreigde te gaan en hij ging met mij ook nooit in discussie, niet over Gear, niet over DJ's, Muziek, Politiek... omdat hij goed genoeg besefte dat hij mij geen oor kon aannaaien ! Ja ja, Ilja liet niemand onberoerd, menige leden konden daar helemaal niet mee om en wilden hem weg op DJR, iets waar ik niet achter stond, ik vond het leuk om elke dag die discussie's, over gelijk wat te lezen, ongelooflijke lectuur was dat, er was altijd leven in de brouwerij, altijd, itt tot wat we nu al heel lang meemaken op DJR.?
Waar ik wel een probleem mee heb, dat is dat zowat al die members die zo hard hebben gepleit, en geroepen om hem te bannen van DJR, ook al heel lang niets meer van zich laten horen hebben, niet echt correct is dat. Ach met of zonder Ilja, zal me worst wezen.?
De enige waar ik een verschrikkelijke hekel aan had was die Epocs, daar was Ilja bij momenten een koorknaap tegen, wat een etter, een echte kwal die gast, zocht steeds de confrontatie met gelijk wie over gelijk welk onderwerp, kende alles en iedereen in de business, ..... en had een echte haat tegenover alles wat uit Belgi? kwam, eender wat, ?ach laat ik er maar over ophouden, hij is het niet waard.
Hopen dat ze allemaal terugkomen doen we allemaal alleen niet realistisch, maar we kunnen wel hopen dat de nog actieve Anciens op djr, of degene die dat bijna zijn, wel blijven komen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Melancholie    posted on 09-05-2013 02:03
In woorden kan men de ziel zien.

respect!

http://www.youtube.com/watch?v=btiK4aXrK20

Maar ik ben slechts een dwaas. Ook al plant ik morgen een boom van het leven.

edit:

Jij hebt iets over je, een vorm van respect. Jij laat mensen in hun waarde. Dat komt door je achtergrond en verleden. De kennis van het leven. Ik ga even lekker verder op mijn trip, laat de meds maar werken. Ik las een verhaal over een opleiding in het joods. Uiteraard heb ik al woorden laten vallen wat je had moeten kunnen weten. Ik zeg niet dat we op 1 lijn liggen, ik hou hem liever voor mijzelf en leg een tweede voor je aan. Winking my eye Mensen hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar respect is dan de sleutel tot het succes.

Ach... ik kan nog meer vertellen.... maar wat heeft het voor zin......

Ik mag je wel.

http://www.youtube.com/watch?v=ktgHNJ4RmIY

Ik lul maar wat. Drugs maakt meer kapot dan je lief is.

LSD trip zonder lsd

http://www.youtube.com/watch?v=m4wU1qvD9Vc

En maar rondjes draaien. Flat line op de eeg

Raak kant noch wal Winking my eye
http://www.youtube.com/watch?v=LsU8fRvTeCI
Zie brander bakken voor mij.
User edit by Melancholie on 09-05-2013 @ 02:28:49 (100%)
Tekhead    posted on 09-05-2013 03:28
Poster: Melancholie
In woorden kan men de ziel zien.

respect!

http://www.youtube.com/watch?v=btiK4aXrK20

Maar ik ben slechts een dwaas. Ook al plant ik morgen een boom van het leven.

edit:

Jij hebt iets over je, een vorm van respect. Jij laat mensen in hun waarde. Dat komt door je achtergrond en verleden. De kennis van het leven. Ik ga even lekker verder op mijn trip, laat de meds maar werken. Ik las een verhaal over een opleiding in het joods. Uiteraard heb ik al woorden laten vallen wat je had moeten kunnen weten. Ik zeg niet dat we op 1 lijn liggen, ik hou hem liever voor mijzelf en leg een tweede voor je aan. Winking my eye Mensen hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar respect is dan de sleutel tot het succes.

Ach... ik kan nog meer vertellen.... maar wat heeft het voor zin......

Ik mag je wel.

http://www.youtube.com/watch?v=ktgHNJ4RmIY

Ik lul maar wat. Drugs maakt meer kapot dan je lief is.

LSD trip zonder lsd

http://www.youtube.com/watch?v=m4wU1qvD9Vc

En maar rondjes draaien. Flat line op de eeg

Raak kant noch wal Winking my eye
http://www.youtube.com/watch?v=LsU8fRvTeCI
Zie brander bakken voor mij.

Nu begrijp ik waar je nickname naar verwijst, zou bijna denken dat je aan de verboden middelen zat Winking my eye
Het eerste deel van je edit geef ik je gelijk, dat is ook zo, ik heb veel (levens)ervaring, respect voor anderen hun mening, ongeacht hun leeftijd, ik veroordeel ook iemands gedacht niet, maar ik beoordeel een mening, altijd onderbouwd en met eventuele bron, ik kijk niet op naar andere, en neerkijken nog vele minder, ik laat iedereen in zijn waarde en tracht te helpen wie vraagt, Ik benader en behandel mensen zoals ik wil dat ze dat tegenover mij doen. Uiteraard verlies ik ook wel eens m'n geduld of goed humeur en dan zal men het geweten hebben Happy, laughing
FSR    posted on 09-05-2013 08:49
@Tekhead,?

Mooie uitleg over wat verleden tijd op DJR. Ik ging van de ene naar de andere verbazing en meest hillarische moment vond ik nog wel dat hij maar 2 dj's kent. Tiesto die God voor hem was & Armin die compleet 'niks' was. Hahaha ^^!

Wel viel mij op van Epocs. Niet het echte kwal gedeelte en wat al niet meer maar van dat er een haat was tegen alles wat uit Belgi?. Hoe kun je uberhaupt nou haten op 1 & op 2, die gast zal het moeilijk krijgen dan. Dan kan hij ongeveer 50% van de producten die hier in de supermarkt worden verkocht overslaan en zal die zeker geen: 'Netsky' beluisteren...

djmstr223    posted on 09-05-2013 11:08
Poster: joostvd
@djmstr223 hahah ja inderdaad! soms iets te hard volgens mijn moeder (a).
heb je de 6010a ook gehoord>? en denk je dat het misschien in het vervolg beter is om te upgraden naar 8030 of een 5040 er bij te zetten?

Jazeker, Ik heb de 6010, 8020, 8030 en 8040 hier thuis gehad om te proberen, de 6010 vond ik teweinig power hebben en de 8030 en 40 vond ik echt veel te duur! zelfs met de korting die ik heb gekregen.

Dat vind ik sowieso wel, Genelecs zijn echt veel te duur! Als ik geen korting had gehad zou ik ze ook nooit gekocht hebben!
www.bramvanbergen.nl
joostvd    posted on 09-05-2013 11:23
Djmstr223 Hoe heb jij korting gekregen dan?!
Ik moest volle pond betalen... mmm maar waren de 30 en 40 wel echt beter dan?

Ik denk altijd maar zo, zo weet je teminste zeker dat er daar geen fabriek instort of dat kleine kinderen er aan hebben gewerkt.

Ooit bij Bang & Olufsen gekeken? haha
djmstr223    posted on 09-05-2013 11:27
Djmstr223 Hoe heb jij korting gekregen dan?!
Ik moest volle pond betalen... mmm maar waren de 30 en 40 wel echt beter dan?

Ik denk altijd maar zo, zo weet je teminste zeker dat er daar geen fabriek instort of dat kleine kinderen er aan hebben gewerkt.

Ooit bij Bang & Olufsen gekeken? haha

PM Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
Tekhead    posted on 09-05-2013 21:59
Poster: FSR
@Tekhead,?

Mooie uitleg over wat verleden tijd op DJR. Ik ging van de ene naar de andere verbazing en meest hillarische moment vond ik nog wel dat hij maar 2 dj's kent. Tiesto die God voor hem was & Armin die compleet 'niks' was. Hahaha ^^!

Wel viel mij op van Epocs. Niet het echte kwal gedeelte en wat al niet meer maar van dat er een haat was tegen alles wat uit Belgi?. Hoe kun je uberhaupt nou haten op 1 & op 2, die gast zal het moeilijk krijgen dan. Dan kan hij ongeveer 50% van de producten die hier in de supermarkt worden verkocht overslaan en zal die zeker geen: 'Netsky' beluisteren...

Ach degene die Epocs nog hebben meegemaakt weten perfect waarover ik het heb, een opschepper 1ste klas. Ik ben oud en wijs genoeg om mijn geschiedenis te kennen en te weten wat wij hebben betekent en nog betekenen voor bvb de electronische muziek. Maar waar ik mij het meest aan stoorde was het uitlachen van mij als ik een bepaalde Nederlandse uitdrukking of woord niet kende, degoutant gewoon, je moet weten dat ik Antwerpenaar ben en dialect gebruik met vele uitdrukkingen en woorden die zelfs andere vlamingen niet kennen of begrijpen, laat staan Nederlanders en omdat dit vroeger op DJR regelmatig tot misverstanden leidde en soms tot geruzie, let ik er sindsdien op om zoveel mogelijk de Antwerpse woorden en uitdrukkingen naar het Nederland Nederlands te vertalen en dat helpt echt. Ach een beetje goede wil van beide kanten doet wonderen.
Verder wil ik ook opmerken dat er de laatste tijd enkele toffe jongeren zijn bijgekomen en daar reken ik jou ook bij, en dat is alleen maar positief voor de algemene sfeer.
FSR    posted on 09-05-2013 22:16
@Tekhead,

Opmerkelijk op zijn minst over het verhaal van Epocs. Zou hij weten dat een ander woord voor opscheppen in het Nederlands: 'pochen' is? (Kan ook het achterhoekse dialect zijn... tis om de vergelijking :P )
?
Ten tweede vind ik het altijd heel moeilijk om de eerste 5 minuten met iemand uit het vlaamse gedeelte van Belgi? te praten. Ik vind het geluid en bepaalde woorden en uitdrukkingen ronduit hilarisch. Niet dat ik hen uitlach, jullie hebben een zeer sterke invloed op mijn lachspieren... en dat ik zelf een fanatiekeling ben met taal & woord-grappen maakt het regelmatig met factor 5 grappiger voor mij.?

Ten derde wil ik je bedanken voor het compliment die je ons (en mij) gaf. Zeker het stukje: Ach degene die ... voor bvb de electronische muziek sterkt het compliment enorm. Dus bij deze, dankjewel?Embarassed!
Tekhead    posted on 09-05-2013 23:18
@Tekhead,

Opmerkelijk op zijn minst over het verhaal van Epocs. Zou hij weten dat een ander woord voor opscheppen in het Nederlands: 'pochen' is? (Kan ook het achterhoekse dialect zijn... tis om de vergelijking :P )
?
Ten tweede vind ik het altijd heel moeilijk om de eerste 5 minuten met iemand uit het vlaamse gedeelte van Belgi? te praten. Ik vind het geluid en bepaalde woorden en uitdrukkingen ronduit hilarisch. Niet dat ik hen uitlach, jullie hebben een zeer sterke invloed op mijn lachspieren... en dat ik zelf een fanatiekeling ben met taal & woord-grappen maakt het regelmatig met factor 5 grappiger voor mij.?

Ten derde wil ik je bedanken voor het compliment die je ons (en mij) gaf. Zeker het stukje: Ach degene die ... voor bvb de electronische muziek sterkt het compliment enorm. Dus bij deze, dankjewel?Embarassed!

1- Het woord pochen ken ik ook maar is net als opscheppen een woord dat wij Antwerpenaars ondereen nooit gebruiken, bij ons is dat stoeffen. Wat betreft die eerste 5 minuten, vind ik nog een heel mooi resultaat, ik als Vlaming versta zelfs het grootste deel van Vlamingen uit de provincie's Oost en vooral West-Vlaanderen totaal niet, om nog maar te zwijgen van een heel groot deel van de Limburgers en hun woordenschat Happy, laughing In Vlaanderen spreken de Antwerpenaars een dialect waarbij de woorden voor elke andere Vlaming duidelijk te verstaan zijn, dit omwille van onze duidelijke klanken, uiteraard is het begrijpen van de door ons gebruikte woorden en uitdrukkingen een ander paar mouwen, veel van die typische Antwerpse woorden en uitdrukkingen zijn afkomstig van Engelse en Franse woorden die door onze 'platte taal' helemaal vervormd of verkracht worden en voor de niet Antwerpenaars en zeker voor de Nederlanders, in een face 2 face gesprek, grappig, hilarisch en soms dubbelzinnig overkomen. Echter heeft het antwerps dialect ook een andere kantje, arrogantie namelijk. Vele vinden Antwerpenaars dikke nekken (opscheppers) die arrogant overkomen en een volkje dat zich beter waant dan de rest van Vlaanderen ! Wij Antwerpenaars zijn daar uiteraard niet akkoord mee, wat wel is, dat wij echte chauvinisten zijn die trots zijn op hun afkomst en hun stad, en ?als anderen dit arrogant vinden, dan is dat maar zo.

2- Wat betreft dat complimentje, waarom zou ik dat niet geven als ik merk dat iemand dat verdiend ? Laten we eerlijk zijn, iedereen vind het leuk als z'n inzet of attitude gewaardeerd wordt door anderen, en nog leuker als dat ook echt gezegd wordt ! Ik ben niet iemand die zich beter voelt als iemand anders, en behandel mensen zoals ik zelf ook behandeld wil worden, ongeacht hun leeftijd, geslacht of politieke overtuiging, en als die personen omwille van de een of andere reden een pluim verdienen zal ik die pluim ook geven, is een kleine moeite met meestal grote positieve gevolgen. Dus mij daarvoor bedanken waardeer ik, maar is niet echt nodig.
FSR    posted on 09-05-2013 23:52
Wat betreft het chavinisme, behoorlijk mee eens. Getuige je laatste paar zinnen die je rode lijn bevestigen.

Wat betreft het complimentje.?Je kan het wegwuiven dat het niet echt nodig is. Alleen dan kan jij die complimenten op den duur niet meer geven opdat je niet meer weet hoe het is om er 1 te krijgen. En in ons vakgebied voert keihard-op-je-snuffert-gaan-ervaring nog steeds de boventoon op uren in boeken neuzen... immers creativiteit is bruikbaar in pure praktijk, niet in pure theorie?Cry!
Tekhead    posted on 10-05-2013 01:16
Wat betreft het chavinisme, behoorlijk mee eens. Getuige je laatste paar zinnen die je rode lijn bevestigen.

Wat betreft het complimentje.?Je kan het wegwuiven dat het niet echt nodig is. Alleen dan kan jij die complimenten op den duur niet meer geven opdat je niet meer weet hoe het is om er 1 te krijgen. En in ons vakgebied voert keihard-op-je-snuffert-gaan-ervaring nog steeds de boventoon op uren in boeken neuzen... immers creativiteit is bruikbaar in pure praktijk, niet in pure theorie?Cry!

Chauvinistisch zijn wordt door de moraalridders uit het linkse politieke kamp in een woord vernoemd met racisme, fascisme en xenofobie, en is dus voor hen 'not done' , wel van dergelijke mensen met dergelijke houding en mening komen mijn haren recht naar boven, want wat is er mis met trots te zijn op je afkomst of over je eigen land ? Fransen zijn chauvinisten, net zoals de Duitsers, Nederlanders, Britten, Schotten, Ieren, Vlamingen enz... Als men mij vraagt wat ik ben, zeg ik altijd, in eerste plaats ben ik Antwerpenaar en dan Vlaming, Belg heb ik mij nooit echt gevoeld en zal ik mij ook nooit echt voelen, en Europe?er in nog geen 1000 jaar Happy, laughing

Complimentjes zijn voor mij als het over dj'n ea gaat niet meer van belang, ik heb niet meer de ambitie of dromen die jullie nog wel hebben of zouden moeten hebben, daarvoor ben ik al iets te oud, en liggen mijn prioriteiten nu vooral bij mijn gezin, ik heb vroeger heel hard gewerkt en gevochten met allerlei instantie's om toen nog mijn illegale hobby te legaliseren en dus ?te mogen uitoefenen, en ben daarvoor erkend en beloont geworden. Ik ben nog steeds apetrots dat ik een vd pioniers ben van de vrije radio of piratenzenders in Belgie, ik was de eerste die een licentie had voor het uitzenden op de FM band als vrije radio. Ben ook degene die de onderhandelingen heeft gevoerd om meer vrije radio's met een licentie te belonen als ze zich in regel stelde aan de vooropgestelde voorwaarden, elke radiozender die een aanvraag indiende was dankzij het resultaat van lange onderhandelingen beschermd tegen de toenmalige PTT hun jacht op de radio's, hiervoor heb ik veel complimenten gehad en dat was toen ook heel belangrijk voor mij, omdat ik dat als waardering zag voor het vele werk ik daarvoor geleverd had. Dus die complimenten zijn niet meer belangrijk, een bedankje of waardering van iemand die ik geholpen heb is voor mij veel meer waard nu.
FSR    posted on 10-05-2013 01:27
@Tekhead,?

Chauvinistisch of niet, zal mij een worst wezen. Voetbal en steden zijn in 1 adem net zo te noemen.?

Hoewel zeker die laatste zin op mij overkomt als '??nkennig'. Heeft een complimentje van wie dan ook net zoveel waardering. Je perceptie van wie er het meeste baat bij heeft (of gehad) is wat de euforie doet gloeien. Je weet van ons 2 het beste dat het strijden voor de 'vrije radio in Belgi?' een groot goed is en tot op de dag van vandaag nog steeds. Als jij er niet was geweest zouden hedendaagse artiesten het wellicht nog steeds niet kunnen. O.a. Netsky dankt een groot deel van zijn carri?re aan de vrije radio en hij is van mijn leeftijd. Zo'n bedankje van hem is toch net zoveel waard voor je?
Tekhead    posted on 10-05-2013 01:39
@Tekhead,?

Chauvinistisch of niet, zal mij een worst wezen. Voetbal en steden zijn in 1 adem net zo te noemen.?

Hoewel zeker die laatste zin op mij overkomt als '??nkennig'. Heeft een complimentje van wie dan ook net zoveel waardering. Je perceptie van wie er het meeste baat bij heeft (of gehad) is wat de euforie doet gloeien. Je weet van ons 2 het beste dat het strijden voor de 'vrije radio in Belgi?' een groot goed is en tot op de dag van vandaag nog steeds. Als jij er niet was geweest zouden hedendaagse artiesten het wellicht nog steeds niet kunnen. O.a. Netsky dankt een groot deel van zijn carri?re aan de vrije radio en hij is van mijn leeftijd. Zo'n bedankje van hem is toch net zoveel waard voor je?

Natuurlijk is een bedankje van een bekende persoon als bvb Netsky plezant om te krijgen, want dat verwacht je niet dat hij zou weten wie ik ben of welke invloed mijn werk gehad heeft voor de carri?re, rechtstreeks of onrechtstreeks van vele dj's en artiesten. Eerlijkheidshalve moet ik wel vertellen dat ik het in eerste instantie deed voor mijn radio on air te houden en de jacht en inbeslagname van materiaal en geluidsdragers te doen stoppen, al wat er na bijkwam was enkel jhet gevolg ervan.
joostvd    posted on 10-05-2013 15:01
Voor de mensen die vanavond niks te doen hebben. Ben Liebrand draait in de Shoreclub in Huizen!
www.shoreclub.nl/nl/
Limb-Girdle    posted on 10-05-2013 17:10
Voor de mensen die vanavond niks te doen hebben. Ben Liebrand draait in de Shoreclub in Huizen!
www.shoreclub.nl/nl/

Wat een dikke inrichting zeg!
Where the music meets the deejay!
Melancholie    posted on 11-05-2013 01:12
Gewoon een tip voor mensen die het binnen de scene willen maken.

En laat mij lekker raaskalken alsof ik aan de drugs zit. Happy, laughing Komt vaak door de borrel. Happy, laughing
Ik heb geen zin om serieus te zijn en diep na te denken over alles. dat komt door de dingen die ik heb meegamaakt.
Maar deze tip is welgemeent !!!!!!!!!! Besef dit heel goed, besef het echt heel goed...... ieder mens laat zijn sporen na.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F7pYHN9iC9I

http://www.youtube.com/watch?v=KrVC5dm5fFc

https://www.torproject.org/

http://www.youtube.com/watch?v=rBmMzabdEKQ

en natuurlijk keer ik mijn wang toe

Het is gewoon niet mijn styl om echt diep in te gaan op dingen, muziek laat je vrij en je mag zien wat je wilt zien. Ik ben een solo artiest. Het is niet mijn doel om mensen te overtuigen of wat dan ook. mijn zinnen zijn incoherent met opzet. ik leef op het moment en laat mijn gedachten vrij. ik laat de wil over aan de man zonder naam. ik wil niet echt zijn en serieus. laat het leven maar voorbij glippen.

http://www.youtube.com/watch?v=LwkaoC8i6Ko

En FSR, ik werk niet achter de schermen. ga niet dreigen met hunten van mijn berichten. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. En als je mij wilt kennen maken we een afspraak. Maar wat mij betreft is het klaar en laten we het er nu bij. Maar voordat je ooit weer een bericht stuurt op de pm met die teks...... weet dan heel goed wat je doet. Ik laat mij echt niet bedreigen.
User edit by Melancholie on 11-05-2013 @ 01:47:52 (100%)
Melancholie    posted on 11-05-2013 02:24
Lekker genieten van de radio. even de gedachten laten verdwalen.

http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/
Tekhead    posted on 11-05-2013 04:28
Poster: Melancholie
Gewoon een tip voor mensen die het binnen de scene willen maken.

En laat mij lekker raaskalken alsof ik aan de drugs zit. Happy, laughing Komt vaak door de borrel. Happy, laughing
Ik heb geen zin om serieus te zijn en diep na te denken over alles. dat komt door de dingen die ik heb meegamaakt.
Maar deze tip is welgemeent !!!!!!!!!! Besef dit heel goed, besef het echt heel goed...... ieder mens laat zijn sporen na.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F7pYHN9iC9I

http://www.youtube.com/watch?v=KrVC5dm5fFc

https://www.torproject.org/

http://www.youtube.com/watch?v=rBmMzabdEKQ

en natuurlijk keer ik mijn wang toe

Het is gewoon niet mijn styl om echt diep in te gaan op dingen, muziek laat je vrij en je mag zien wat je wilt zien. Ik ben een solo artiest. Het is niet mijn doel om mensen te overtuigen of wat dan ook. mijn zinnen zijn incoherent met opzet. ik leef op het moment en laat mijn gedachten vrij. ik laat de wil over aan de man zonder naam. ik wil niet echt zijn en serieus. laat het leven maar voorbij glippen.

http://www.youtube.com/watch?v=LwkaoC8i6Ko

En FSR, ik werk niet achter de schermen. ga niet dreigen met hunten van mijn berichten. Jij kent mij niet, ik ken jou niet. En als je mij wilt kennen maken we een afspraak. Maar wat mij betreft is het klaar en laten we het er nu bij. Maar voordat je ooit weer een bericht stuurt op de pm met die teks...... weet dan heel goed wat je doet. Ik laat mij echt niet bedreigen.

Zeg halve zoolWinking my eye?
Dat van die drugs gepakt te hebben, tja dat beeld wordt alleen maar sterker nu Happy, laughing Ik heb eerder de moeite gedaan om je youtube boodschppen te gaan bekijken, maar nu begin ik er niet aan, veel te veel links en boodschappen vriend. Ben er zelfs vrij zeker van dat andere leden ook met een rare blik hie naar kijken. SCHOLLLLLLL
Melancholie    posted on 12-05-2013 02:37
dat mag, maar er zijn meer leden dan de mensen die actief zijn.
Winking my eye

Ik ben slechts een gek.

maar ik zal je even op weg helpen. Zie welke muziek clips en programma's reclame maken voor swarosvski cristal.....
X-factor.

https://www.youtube.com/watch?v=qjvXmpOTtdQ

Even de minuten er bij dan om het makkelijk te maken: 1:20

Maar laten we het er op houden dat ik compleet in de war ben en zwaar aan de drugs. En dat geen enkel woord klopt of logica in zit. Slechts een gek en niet meer dan dat. Lach er om en geniet van de lsd trip uitspattingen. Het noorderlicht. Nog een zin/woord wat nergens op slaat. Ik logeer maar.

Maar mocht je nu toch iets zien..... maak er gebruik van. Foot in Mouth

https://www.youtube.com/watch?v=KrVC5dm5fFc

0:52

Het is maar net wat je wilt zien. Maar de tips zijn gratis.?

ik heb geen waarheid. Slecht een gek en stony malonie.

er was een volk wat op een eiland woonde. Ze keken uit op de zee en zagen niets. Toen kwam er een man en vertelde dat er iets in de zee aan het varen was. Maar ze zagen niets. Deze man vertelde dat er in het water rimpels waren. En dat zagen ze wel. De man vertelde dat er een boot aan kwam met slechte mensen die het land wilden over nemen. Pas toen de man vertelde dat er rimpels in het water waren, zagen ze de boot. Maar dat wat ze niet kende en nooit hebben gezien, dat kon niet in hun gedachte. Totdat de man vertelde...... En toen pas zagen ze de boot.

een kind moet leren dat vuur heet is, omdat de ouders vertellen dat zij zich branden.

Lekker toch die trip.!!!!!!!

Thats it. Echt......

Nee toch.... ff een nummer erbij.

Not afraid eminem.

ben moe en lange dag erop. En heb geen zin meer om tijd te verspillen hoe aanlokkelijk het ook is.

Truste.

https://www.youtube.com/watch?v=fOct7nn-trI

prik

En alle linkjes slaan wel degelijk ergens op. Het is alleen de vraag of je de rimpels kunt zien.

Edit:

Krijg een link van Limb-Girdle?via pm, lijkt mij niet de bedoeling!!!! Voor een ander lounge dj iets forum.

User edit by Melancholie on 12-05-2013 @ 03:51:43 (100%)
Tekhead    posted on 12-05-2013 04:10
Nietsche is niks ivm jou Winking my eye
FSR    posted on 12-05-2013 12:07
@Melancholie,

Drugs of borrel, je blijft wereldvreemd voor mij. Hoe meer jij je mond open trekt hoe sneller iemand verward raakt. Aan het gezegde: 'van de hak op de tak springen' geef jij een compleet nieuwe betekenis aan.

Bedreigen doe ik niet. Je voelt je bedreigd opdat ik door je muren van je hart heen kijk en de gevoelige plekken bloot leg. Zo ken ik er nog wel een dozijn.?

Als je nuchter bent reageer dan nog maar is?Cool...

chef    posted on 12-05-2013 17:21
inverband met mijn examens komende weken zat ik voor de verandering een weekendje thuis en zag ik dit op tv:?http://www.rtl.nl/xl/#/u/12e79768-0384-4ee0-b624-8af4f8d17ad3?toen was ik weer heel blij dat ik normaal in het weekend verweg blijf van dat ding. Die dj nja mag je 'm dj noemen.. hij doet werkelijk alleen een filtertje op het eind.. als hij dat al live doet!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

200 Users online: 47 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 25.905
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.925.367