Ik vermoed dat het merendeel weet dat ik CD-jock ben. Het probleem wat ik al vaker heb gepost is dat je dan ook 12"s tegen komt, die soms goedkoper zijn, of soms simpelweg niet verkrijgbaar op CD.
Nu introduceert Numark de ttUSB - een platenspeler met ingebouwde USB-plug die je zo in je pc kan steken en Audacity wordt erbij geleverd.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik vind het wel een vinding ja, makkelijk jij vinyl naar je pc krijgen. Maargoed, je kan ook gewoon je rec-out van je mixer (waar natuurlijk je tt's op aangesloten staan) op je line-in van je pc aansluiten, audacity downloaden (is freeware), en je vinyl opnemen... Dan hoef je niet dit apparaat te kopen, maargoed, als je nog geen tt's had.... :p
Ze hadden beter de pitch functies enzo er afgehaald en het echt een gadget gemaakt voor de studio. Maar wie wilt nu je platen waar je zoveel geld aan uitgeeft op mp3/cd zetten :S
Jorrit --> Gefeliciteerd dat was je 2500ste post op djresource
hehe, thnx wel een slappe 2500ste post... mn 2000ste was een eigen live mix... lol:P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.242 days. Post CommentThat would be 208.1 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...