ik had gisteravond toch even wat raars met het geluid van mijn pc;
wanneer je delay uitvoert op de stereoshaper van fruity loops, ga je dat zo mooi door je luidsprekers horen. maar toen ik gisteravond een gerenderde track of een project afspeelde, klinken de synths en effecten waar het effect op toegepast is, heel raar. net of er een soort flanger overheen zit. Iemand welleens hetzelfde probleem gehad? Het lijkt wel of er iets met de instellingen van mijn geluid is gebeurd waardoor het geluid van stereo naar mono geschakelt is...
mijn geluidskaart is een asus xonar dx.
ik hoor het wel en alvast bedankt!
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 23-04-2013 @ 06:47:21 (2%)
What do you think about Klein probleem met geluid pc ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Andere pc, zelfde nummer en zelfde speakers en kijken of het geluid aanhoud zoniet dan moet je naar je instellingen kijken.?Zijn die ook goed dan ben ik bang dat je een andere geluidskaart kan zoeken
Het is al opgelost, ik weet niet wat er aan de hand was, maar na een herinstallatie van de driver + een update draait alles weer als een zonnetje!
bedankt voor de reacties?
The beats are still banging :)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.