Zaterdag moet ik voor het eerst draaien op een feestje en om alles wat vlot te laten verlopen zou ik graag willen draaien op mijn DDJ-SX. Nu zit ik met het probleem dat de dj voor mij waarschijnlijk draait op 2*cdj2000 en een DJM800 of DJM900 nexus waardoor de boxen rechtstreeks aansluiten op mijn controller niet lukt... Hebben jullie soms een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn DDJ kan gebruiken (met serato dj software) zonder ik de kabels van de boxen moet ontkoppelen? Ik had ergens eens gelezen om dit via een leeg kanaal te doen maar werkt dan alles goed? Zowel de hardware van mijn DDJ als de software? Of is dit een fabeltje en heb ik nog andere dingen nodig?
alvast bedankt!
What do you think about DDJ-SX aansluiten op mixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hallo, je moet gewoon van af jou DDj-SX geluids output aansluiten op een kanaal van de DJM en ff kijken of die dan op line staat en niet op phone. Als jij moet draaien zet je gewoon de fader omhoog van het kanaal waar jij je DDJ-SX op aan heb gesloten. Verde moet je de main van je controller gewoon vol op zetten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.