In elk geval begin je volgens de regels van licht al verkeerd. Een par is 'show' licht en niet om mensen uit telichten. Zoals je zelf misschien al hebt gezien is dat een par geen difuus licht(Mooie vloed) geeft. Wat hier wel voor bedoelt is is een fresnel. Dit is een bepaalt soort type lamp die mooi licht geeft om als front te gebruiken. Ze verbuiken ongeveer 500Wat, ligt er ook aan wat voor lamp je erin schroeft.?
Fresnells zijn er in alle soorten en maten, meestal vanaf 500watt. Kost wel iets meer dan een par, je krijgt waarvoor je betaald. Handdimmertje eraan, heb je wellis waar geen afstand bediening maar op ledparren na ken ik geen conventioneel licht met een afstand bediening.?
Setje wat ik zou gebruiken:
Showtec single MK2 dimmer, (Lange shuko van de lamp naar je dj booth en bij de dj booth pas de dimmer aansluiten, zodat je tijdens het draaien gewoon bij de dimmer kan waardoor je geen afstand bediening meer nodig hebt(Weer n ding minder om kwijt te raken)) kost ongeveer 60 euro.
Elation TSP500FN-B fresnell lamp. ongeveer 65 euro.
goedkoopste licht statief die je maar kunt vinden, max 25 euro! Met een mannfrotto 035 supper clamp. (Supper handig, kun je zonder t-bar je lamp aan je statief vastmaken, het op balken,leidingen eventueel vast klemmen ect.!) kost 30 euro.
Voor 180 euro ben je dan klaar, heb je en mooi licht, snel, niet veel sjouwen, en ook voor anderen dingen goed bruikbaar!
Aldus tipje van mijn kant.
En terugkoment op het verhaal par. Mocht dit je te duur zijn, doe een par 56 met een 300 watt?
MFL lamp erin en dit zal ook werken

Mocht je vragen hebben, pm'en kan altijd!