Ik heb een zeer raar probleem met men versterker. Ik heb een skytec versterker van 2x1000Watt (ja ik weet het iedereen zegt dat skytec slecht is enzo maar eig. vind ik het best wel meevallen van kwaliteit enzo, de luidsprekers en versterker toch

). Het probleem gaat als volgt: Als ik een cdj of mijn pc (ik heb nog geen mixer maar komt nog, dan laat ik zeker weten of het opgelost is) rechtstreeks op mijn versterker aansluit dan is de output geen 2000Watt, (het lijkt toch zo alleszinds). Als ik nu het signaal van mijn pc of cdj aan een versterker van 2x400Watt hang en ik hang deze versterker aan de 2x1000Watt versterker, dan heeft die wel een output van 2000Watt. Ik snap echt het probleem niet, aan de versterker zelf ligt het volgens mij niet want waarom geeft die dan wel 2000Watt als ik hem aan de andere versterker hang? Misschien omdat hij het 'zwakke signaal' dat nog nergens versterkt is niet luid genoeg omzet, dan zou dit waarschijnlijk met een mixer opgelost zijn omdat deze wel het signaal (een beetje) versterkt. Hebben jullie al een gelijkaardig probleem gehad? Ik vind het echt zeer vreemd. Ik ga eens naar de leverancier bellen als dit zich blijft voordoen met een mixer. (Nu gaan waarschijnlijk veel mensen zeggen dat ik het komt door mijn brol versterker maar waarom zet hij het dan wel om in 2000Watt bij een versterkt signaal?). Ik vind de opstelling zo wel redelijk onhandig, want ik moet altijd 2 versterkers meesleuren en ik denk dat men geluidskwaliteit hier ook slechter door word (Aux in in de 2x400, dan phone uit en met een jack naar een roodwitte audio kabel in de versterker). Zouden balanceds gebruiken hierbij helpen? Of misschien denk ik gewoon dat het een luidere output heeft als het door de eerste versterker gaat, want dit is 1 van een philips hifi keten met een functie 'max sound' dat al het geluid boost en ben ik eigenlijk hierdoor mijn philips versterker aan het oversturen waardoor het luider is maar slecht voor de versterker. Ik vind echt geen oplossing. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en anders zal ik eens naar de verkoper bellen he, dat hij er eens naar kijkt.