Hallo Mede dj's en producers! ik heb een probleempje,
Een maand terug heb ik van iemand een ecler nuo5 mixer overgenomen, en was vandaag van plan om eens een setje op te nemen, dus op de record 2 tulpkabeltjes en een minijack in de microfooningang van mijn laptop. Na wat testjes is het geluid echt kraakhelder, maar de lage tonen neemt audicity op 1 of andere mannier niet op. dus bijvoorbeeld een lekkere dikke kick hoor je gewoon echt niet terug.?
Iemand hier met dezelfde problemen of een oplossing?
Alvast bedankt!
The beats are still banging :)
What do you think about record problemen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thishet lag aan audacity, net opnieuw geinstalleerd en werkt weer super! bedankt voor de reactie
The beats are still banging :)
This is an old Topic
No new postings for 4.347 days. Post CommentThat would be 144.9 months or a whopping 11.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.