Mooi het keyboard is binnen.?
Ben benieuwd of ik hem aan de praat krijg.
M-audio 88es
Edit:
Werkt lekker en valt mij niets tegen. Uiteraard is het geen piano, maar kon slechter.
Wat mij wel opvalt is dat je toch behoorlijk hard er op moet rammen wil je max volume er uit halen.
Komt mij vreemd voor want ben gewend om op een piano te tokkelen, en dat voelt lichter aan.
Gelukkig hoefde ik niets anders te doen dan de stekker er in en gaan met die handel.
Geen instellingen of wat dan ook en alles funktioneerde direct.
Ondertussen druk bezig met Logic verder uit te spitten maar hik af en toe tegen dingen aan.
Zo is het mij nog niet duidelijk hoe ik mijn eigen gemaakte sounds kan opslaan en herladen.
Dit dan in Ultrabeat wel te verstaan. Heb het drag en drop gebeuren ontdekt en begin een beetje door te krijgen hoe ik de sounds verander naar mijn smaak. Maar nu moet ik nog ontdekken hoe ik ze kan opslaan onder patern. Maar dat zal wel loslopen denk ik.?
Doordat je niet alles weet is het leuke dat je maar probeert, en hierbij ontdek je dan weer nieuwe dingen.?
Dus voor iedereen die dit leest: Gewoon uitproberen en lekker op youtube en google zoeken. (en de handleiding)
Uiteraard voor de pro's die dit lezen simpele koek, maar voor nu gaat het redelijk.?
Toch weet ik nu al dat ik een recorder moet hebben voor natuurlijke en omgevingsgeluiden, zodat ik deze zelf kan invoegen. Maar dat komt later. Kan niet alles tegelijk. En ondertussen Ultrabeat ontdekken zodat ik wat meer gevoel krijg voor ritme. Voor nu eerst handig en dan later uit de losse pols.?
Ik hou dit draatje dan ook maar aan om de vorderingen te delen en voor eventuele vragen mocht ik er echt niet uitkomen.
Greet

zzz