Welke mixer moet ik nemen? (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sample-D    posted on 11-03-2013 19:01
Hey,?
ik ben Dieter,
ik ben al sinds ik klein was geobsedeerd door dj'en, luidsprekers,...
nu begin ik er echt werk van te maken.?
ik heb 1 jaar gedraait op een numark mixtrack pro, die ik wel leuk vond om wat mee te spelen, maar ik vind het hoogtijd voor een echt setje. nu ben ik van plan om met cd spelers te gaan draaien, dus kocht ik 2 cdj 1000mk3's. nu ben ik nog op zoek naar een mixer, maar ik raak er echt niet uit. ik zoek al 2 weken elke dag naar mixers en de voor en nadelen ervan. ik ben van plan om 2e hands er 1 te kopen. ik ben ook al enkele keren naar een key music gegaan (belgische muziekwinkel), volgens hen was pioneer het enige goeie. ze zeiden met iets andere woorden: numark is brol, reloop is slecht, sync is oke en pioneer is super. ik weet ook wel dat pioneer het meest geliefd is in clubs, maar ik vind deze 2e hands zelfs te duur (vanaf de djm 700).
mijn budget bedraagt een maximum van 250 euro, liefst eigenlijk rond de 200. ik heb al enkele mixers op oog, maar ik raak er echt niet uit. diegene die ik op oog heb zijn:
-reloop iq2+ usb (150 eur)
-djm 400 (140 eur)
-urei 1601 (230 eur, dit is een battlemixer, maar ik scratch niet dus weet niet of dit zen geld dan waard is)
-ecler smac 40 of 42 (200 eur)
-xone 32 (200 eur)
-synq smx 3 (120 eur)
-nog andere aanbevelingen?

4 channel hoeft momenteel niet, maar zou misschien leuk zijn voor uitbreiding.
send/return zou ook wel leuk zijn, als ik een mixer voor een goede prijs kan krijgen, koop ik misschien een efx of een kp.

What do you think about Welke mixer moet ik nemen? ??

Vote :   1 member likes this  

Sample-D    posted on 23-03-2013 16:00
Effe een dringende vraag:is de vestax pmc pro 007 goed? (beter dan iq2+usb?). Er staat nl. dat de nieuwprijs 1250 euro was. Het is heel dringend normaal ga ik morgen de iq2 halen tenzij dat ik deze kans niet kan laten liggen. Hij verkoopt hem voor 150 eur.
Estacy    posted on 23-03-2013 16:06
1 member likes this  goede mixer, dat zeker. Maar haal nou maar die IQ
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sample-D    posted on 23-03-2013 16:08
Maar ik kan de vestax ookmorgen ophalen. Is deze niet van een veel hogere kwaliteit dan? Hij kost nieuw 3x zoveel als de usb. Het lijkt mij een koopje.
Sample-D    posted on 23-03-2013 16:45
Nog een vraagje: op die mixer zit enkel een 'effect loop' hoe gebruik je die? Het is effect loop ipv send retrn
RyanSilva    posted on 23-03-2013 16:53
Snap niet waarom je nog rond kijkt. Ik zou gewoon die Reloop IQ halen. Die zou ik ook halen, maar ik heb doorgespaard.
http://twitter.com/djryansilva
Sample-D    posted on 23-03-2013 16:59
je hebt idd wel een punt, maar ik word gewoon onzeker van die beslissing als ik zie dat er een andere mixer die meer kost en er goed uitziet voor dzelfde prijs verkocht wordt.
DJADMIN    posted on 23-03-2013 17:01
1 member likes this  Ik zou wel eens willen weten hoe jij kleren koopt...of boodschappen doet...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
RyanSilva    posted on 23-03-2013 17:07
1 member likes this  Ja, maar op die vestax heb je niet zoveel effecten als op de Reloop.?Cry
http://twitter.com/djryansilva
Drumworks    posted on 23-03-2013 17:38
1 member likes this  Kan hier geen slotje op? Ik vind dit sind ik actief ben op deze site Het langdradigste topic dat ik ooit gelezen heb...
The beats are still banging :)
Sample-D    posted on 23-03-2013 18:14
Ja, ik had al eens gezegd dat het mocht eindigen. En kleren of boodschappen doen is helemaal niet het zelfde, zeer slechte vergelijking. Ik stel vragen om een antwoord te krijgen, niet om commentaar te krijgen van iedereen omdat ik twijfel tussen enkele apparaten. Als je me kan helpen dan help je en als je het niet kan dan zwijg je beter gewoon.

@RyanSilva: dat is idd waar Winking my eye maarja ik ga waarschijnlijk toch een effector kopen. Ik denk dat ik bij de iq blijf, over de vestax wordt vaak gezegd dat het van slechte kwaliteit is, zowel geluid als faders.
Sample-D    posted on 24-03-2013 22:33
men iq2+ usb staat hier Happy, laughing ik heb er al even mee gedraait en het is echt een zalig ding :D. wel spijtig dat er geen 4 channels zijn voor uitbreiding later, maar voor de rest een top mixer ! (: ik snap alleen niet wanneer de VUs in het rood zitten want ze zijn helemaal rood :s. hij heeft veel meer functies als de djm400 en ziet er veel mooier uit (vind ik) dus ik heb zeker geen spijt van de beslissing Winking my eye
Estacy    posted on 24-03-2013 22:52
1 member likes this  hehe, eindelijk. gefeliciteerd met je aankoop!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sample-D    posted on 25-03-2013 08:13
Bedankt Estacy ! Happy, laughing

En bedankt allemaal voor jullie hulp! Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 4.341 days.
 Post CommentThat would be 144.7 months
or a whopping 11.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

91 Users online: 34 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 19.853
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.687.868