Nou mensen...een eerste indruk van m'n cdj800mk2:
- Hoe voelt ie? Prima. Geen goedkope rommel, maar dat zijn we inmiddels toch al wel van Pioneer gewend. Jogwheel en pitch zijn top en cue en play buttons voelen lekker aan. Ik heb nooit met de oude 800 gedraaid, dus kan iemand anders hier binnenkort misschien een vergelijking geven.
- Auto beat Loop functie: Werkt echt heel erg goed. Het is niet moeilijk om strakke loops te krijgen. Vind de auto-beat echt een pluspunt. Hoewel je redelijk kunt 'freaken' met de auto-beat, vind ik het toch jammer dat je niet nog extremer kunt gaan. De maximale (of minimale...het is maar hoe je het bekijkt) waarde die je kunt instellen is 1/8e van de loop. Wil je echt een hele heftige climax bereiken, dan moet je zelf met de loop in/out functie een hele korte loop maken (en niet beginnen met 1 van de knoppen van de auto-beat functie in te drukken) waarna je wel echt helemaal los kunt laten gaan met de auto-beat functie (vooral leuk voor de hardstylers onder ons denk ik).
- Ik ben zelf niet van plan om cd's te branden met complete MP3-mappen (meestal 1 of 2 tracks per cd vind ik fijner) erop, maar de zoekfunctie etc werkt echt prima voor de mensen die dit wel willen doen.
- Display: Erg helder en gedetailleerd.
- Scratchen: In ben zelf nooit zo'n 'scratchert', maar als ik het doe kies ik toch voor de oude vertrouwde draaitafel. Op de een of andere manier vind ik dit bij cd's toch niet zo geweldig. Het voelt gewoon niet zo strak aan als bij vinyl (maar dat is mijn gevoel)
Ik ben errug tevreden met deze cd-speler. Zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Een aanrader dus! En voor de mensen, die 'm al hebben besteld maar nog even moeten wachten: het is het wachten waard

Voor de mensen die 'm nog niet hebben besteld maar wel al snel willen kopen: Ik heb 'm in Belgie gekocht. Daar is Pioneer blijkbaar sneller met leveren.
p.s. kun je ook gewoon een foto van je harde schijf uploaden op dit forum ipv een internet adres op te geven?