Hallo allemaal even voorstellen.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robgerrits25    posted on 04-03-2013 19:23
Hallo Allemaal,

ondanks dat ik al een tijdje rondkijk op Dj Resource heb ik me nog niet voorgesteld, dus ik vind dat het hier wel eens tijd voor wordt.

Ik ben Rob ik ben 18 jaar oud en ik heb altijd al passie gehad voor het dj zijn, altijd met uitgaan langs de dj booth staan en lekker meekijken met wat ze allemaal deden. ik heb 2 jaar de opleiding machinaal houtbewerker gaan in Venlo en heb dit ook afgerond toen ik te horen kreeg dat ik werkeloos werd ben ik begonnen in Nijmegen ik doe daar nu een Middenkaderfunctionaris opleiding bouwkunde en Infrastructuur.

maargoed, toen ik dus werkte heb ik aardig wat centen opgebouwd en heb ik ongeveer 8 maanden geleden mijn eerste dj aankoop gedaan namelijk:

een Hercules Dj control Instinct, ik wou eerst klein beginnen om toch zeker te weten dat ik hiermee door wil gaan.
na ongeveer 2 maanden ongeveer het hele ding binnenstebuiten gedraaid te hebben wist ik dat ik verder wilden en?
ben ik dus verder gaan kijken voor apparatuur.

Natuurlijk gekeken bij Pioneer maar dit was nog niet mijn eerste ingeving omdat het A. veel geld kost en B. ik eerst beter wou leren draaien voordat ik op pioneertjes draai. geen idee waarom ik dat wou maar dat zit tussen de oren denk ik zo.. maargoed ik heb toen dus een Behringer DJX900 USB mengpaneel en 2 numark ndx 400's aangeschaft. elke dag uurtjes mee gedraaid totdat ik weer eens verder wou voor de verandering

Ongeveer 3 weken geleden heb ik een 2e hands DJM 800 aangeschaft, omdat ik hier heel erg veel goeie verhalen over heb gehoord. maar ik wou natuurlijk nog meer. ik wou ook pioneer cd spelers, en het liefste 2000's maar ja dat viel net niet binnen mijn budget. dus heb ik 2 nieuwe cdj 900's aangeschaft. en daar ben ik dus vandaag de dag mee aan het draaien.

ik draai dus nog niet zo heel erg lang heb in die +/- 8 maanden veel niet kunnen draaien ivm. prive omstandigheden maar ik ben er nu zeker van ermee door te willen.?

voor diegene die het nog willen weten ik draai voornamelijk Hardcore en Industrial?Embarassed

Groetjes Rob

What do you think about Hallo allemaal even voorstellen. ??

Vote :   

robgerrits25    posted on 04-03-2013 19:25
OJACry! de numark cd spelers en het behringer mengpaneel zijn trouwens ook te koop ze staan in de verkoop pagina
Tekhead    posted on 05-03-2013 03:38
Welkom op DJR Rob, je hebt duidelijk met je verstand gekozen en niet zomaar impulsief het duurste of bekendste gekocht.?
Veel plezier op djr.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Gerdo    posted on 05-03-2013 11:14
Welkom! Een mooi setje heb je nu! Veel plezier hier!

This is an old Topic

No new postings for 4.399 days.
 Post CommentThat would be 146.6 months
or a whopping 12.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

164 Users online: 7 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 16.318
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.271.383