1 member likes this Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik links moet verbergen *schaam*
Als iemand weet hoe, graag een PM! Dan verander ik het vandaag nog?
!
Edit:
M-Audio, Novation en Icon zijn de beste in het segment.
?
M- Audio ontwikkelt er vrolijk op los zonder verlies van kwaliteit.
Novation vind ik vooral de nieuwste versie's best interessante dingen om te gebruiken. Wel zit de meest 'uitgekleede' versie net in de top van je budget.
Icon probeert M-Audio van de troon af te stoten door nog innovatiever te zijn haha?
!
?
?
Merken als omnitronic & akai mag je links laten liggen. Akai opzich is zeer en zeer goed spul, maar is veelal Ableton focussed (Samenwerking eh ^^?)?
Zorg ook dat de toetsen groot genoeg zijn voor de aanslag met je vingers. Mozart compositites spelen doe je ook niet op je smartphone omdat je alles tegelijk aanslaat. Real life net zo met Nano-keys van Korg. En alles wat mini, mirco etc etc is. Afblijven is weggegooid geld!
Esi is op dit moment al een tijd onderdeel van Roland. En zoals wij allemaal wel weten is Roland de place to be voor Synthesizers. Verschil tussen midi keyboards & synthesizers is dat bij een midi/usb controller alleen iets naar je pc aanstuurt en je pc alle rekenkracht op zich neemt in plaats van in de behuizing van een synthesizer van Roland en het dan uitsturen als signaal. Of uitsturen om op te slaan als Midi.