1 member likes this @Stijn, DJR is een forum met (naar mijn mening) een niveau dat wat hoger qua kennis ligt dan andere fora's. Wij reageren hier ook iets feller op 'basis-vragen' aangezien de DJR's al behoorlijk ver (kunnen) zijn qua kennis danwel ervaring.
Wij nemen je het niet persoonlijk dat je onwetendheid parten speelt. Wel hoop ik dat je begrip kan hebben voor de reacties (waarvan ik sommigen ook niet leuk vind <_< ). Iedereen kan muzikant/artiest worden. Maar uitleggen wat een muzikant/artiest moet/doet is voor weinigen weggelegd. Helaas is dat verschil op fora niet makkelijk mogelijk. Hetgeen dit soort situaties gebeurd.?
@De reacties op Stijn. Zoals hierboven al staat is het gemiddelde niveau van kennis op DJR wel (in mijn ogen) een stuk overtuigender danwel op waarheid gebaseerde ervaringen/kennis. Lukraak lullen wordt keihard afgestraft als het niet onderbouwd of aantoonbaar is, dat zie ik bij sommige andere fora wel anders. Nu ik jullie zo hoog in het vaandel heb staan zou ik graag wensen dat we iets dimmen op de reacties van Stijn. Ja het is waar dat het wat 'warrig' staat her en der. En ja het is ook waar dat er dingen worden verhaspeld.
Laten we niet vergeten dat de jochies (ik vind iemand van 13 nog een jochie ^^, no hard feelings Stijn) die zich interesseren voor het muziek vak met Google ZOVEEL informatie krijgen dat ze door de bomen het bos niet meer zien. En als dan ook meer dan de helft van al die info onjuist blijkt te zijn. (Inbegrip citaten als: 'Product X moet je nemen want dat heb ik ook!') Kan ik mij voorstellen wat Stijn bedoelt. Ik kom nog uit een tijd (hehe dat zeggen en in 1992 geboren zijn?

) dat internet nog niet zo populair was. Woordenboeken en bordspelletjes deden we toen nog gewoon met de hand het product aanraken. Wat daarin stond was op dat moment van toepassing omdat niemand anders het tegendeel kon en wilde bewijzen. Tegenwoordig is een accountje aanmaken soms nog minder dan 20 seconden. En de techniek staat ook niet stil. Daarnaast is stoer doen achter een schermpje letterlijk een 'fiep' aan het worden voor steeds grotere aantallen mensen. En wat doen mensen bij verveling? Juist, actie zoeken!?
Stijns essenti?le vraag hierin is: 'Welke referentie-kaders zijn verstandig te gebruiken voor korte tot middel-lange termijn om een gedegen kennis op te bouwen die mij in staat stelt om mijn eigen referentie-kaders te ontplooien danwel te verbeteren?'
Hou deze post maar in je achterhoofd en reageer dan nog is?

!
?
Dankjewel!
?
P.s. Ik doe het zelf soms ook, maar deze post is voor mij puur een herinnering van hoe ik vind dat ik mij 'moet' gedragen naar anderen. Zijn vragen heb ik niet direct beantwoord, wel heeft hij een inzicht waar hij mee vooruit kan. En dat is net zo goed on topic!
?
P.p.s. Een oplossing voor de vragen/denkwijze die Stijn stelt ben ik mee bezig. Het geeft mensen zoals Stijn inzicht in wat ze moeten weten en van erop aan kunnen dat het betrouwbaar en correct is. En het verlaagd de druk op DJR leden die erop reageren door simpelweg het linkje met een klein beetje feedback te planten als post! Dank u!