Ik ben op het moment opzoek naar een goed setje boxen tot 300 euro. Dit voor mijn computer. Ik zelf heb al even op Marktplaats zitten rond kijken naar genelec 6010A en Krk Rp6/8. Heeft iemand ervaring met deze boxen? en misschien nog tips om op te letten bij het kopen van deze boxen?
Joost
What do you think about Genelec 6010A ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik persoonlijk ben meer van Genelecs. Maar dit is echt smaak.
Je kan het beste een keer naar een muziekwinkel rijden en monitor's testen. En daarna als je ze 2de hands koopt, weet je ook gelijk hoe ze moeten klinken!
wij hebben hier thuis een setje 8020 voor surround sound en zo af en toe neem ik wel eens 2 stuks mee naar mijn kamer om daar te luisteren.?
Ze klinken heel goed! maar ik ben geen fan van het geluid wat eruit komt. Ze luisteren niet echt lekker weg en hat laag is ook niet heel denderend.?
Ik heb de 6010 oof vergeleken met de 8020 en de 6010 kinken ook echt als een klijne luidspreker en bij de 6010 moet je echt een subje hebben! het laag is echt heel wijnig.
No new postings for 4.399 days. Post CommentThat would be 146.6 months or a whopping 12.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.