Ophalen Nieuwe CDJ 2000 nexus met aankoopbon. Deze is besteld toen ik bij een andere webshop moest wachten op vooraad. Ik heb er momenteel dus 1 over Ik hoop dat ik er iemand op dit forum blij mee kan maken.
What do you think about [TK] Pioneer CDJ 2000 Nexus 1x ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ben ik de enige die het een beetje verdacht vind dat ie 'per ongeluk' eentje teveel heeft besteld, een standaard foto van google gebruikt en hier nooit meer is teruggekomen?
Poster: D-Jesse Ben ik de enige die het een beetje verdacht vind dat ie 'per ongeluk' eentje teveel heeft besteld, een standaard foto van google gebruikt en hier nooit meer is teruggekomen?
No new postings for 4.398 days. Post CommentThat would be 146.6 months or a whopping 12 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.