Hey,
?
Vanmiddag was ik in een winkel waar ze dynacord luidsprekers hingen.?
Heeft er iemand ervaring met deze luidsprekerfabrikant??
Ik ben misschien van plan om ze te gaan beluisteren en eventueel om te kopen.
Zelf heb ik er nog niet zo heel veel van gehoord, soms al wel eens ergens gezien.
What do you think about Dynacord Ervaringen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Goeie info over plaatsing van PA systemen en Line-array's! Die gaan mee in mijn collectie haha! Plaatjes waren 'schokkend' te noemen naar wat ik er van weet en van kan beargumenteren/bewijzen?!
Poster: Estacy in de eerste 2 plaatjes zijn de kleine blauwe vakjes de speakers en dat grote vak het podium. in de plaatjes daaronder zijn de grote vakken de speakers. beetje onduidelijk idd
aaah op die manier haha, ja, dan klopt ie wel idd. Niet zo gek ook opzich. Je zag bij ultra ook mooi hoe je de subs verspreidt hadden neergezet om de cancelation te dekken.
De theorie hier boven gemeld is alleen in de ideale situatie.
Al wil je het perfect hebben koop een processor, meet microfoon en meet software en regel zelf in.
lekker delayen en x-over instellen..
?
This is an old Topic
No new postings for 4.272 days. Post CommentThat would be 142.4 months or a whopping 11.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.