Hierbij verkoop ik mijn Reloop RMX 40 Dsp blackfire, Een erg goede mixer die doet wat die moet doen. Voor dj's met een beperkt budget de ideale mixer met onboards effects. Hij is werkelijk in perfecte conditie, geen krasjes, geen krakende faders/knoppen. Alles werkt zoals het hoort. Heeft altijd bij mij boven gestaan met een stofkap erover. natuurlijk zal ik ervoor zorgen dat ieder stofje eraf is wanneer hij verkocht is. Voel je vrij om langs te komen en hem uit te proberen onder het genot van een kop koffie oid. (niet boven de mixer uiteraard ? en je te verbazen over de degelijkheid van deze mixer.
Ik denk dat afbeeldingen niet echt noodzakelijk zijn omdat die echt in topstaat is. hij komt in de orginele doos met gebruiksaanwijzing en aankoopbewijs.
Mvgr, Rick
The beats are still banging :)
What do you think about [TK] Reloop RMX 40 Dsp Blackfire ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb erg veel zin in een nuo 5 en kan die voor een spotprijsje overkopen. Maar de regel is hier thuis dat eerst de oude apparatuur eruit moet en dan pas de nieuwe
1 member likes thisIemand anders misschien die hem ook wil haha, maar er heeft iemand via pm al 150 geboden Dit vind ik iets te weinig. wanneer je 175 euro bied, mag je hem komen testen of stuur ik hem op
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.391 days. Post CommentThat would be 146.4 months or a whopping 12 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...