Hidden message???
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vinden jullie van Hidden Messages

-slecht
-Goed
-Weet niet

Voting is only possible for our Members
jeansos2    posted on 21-02-2006 18:53
Persoonlijk vind ik het een k*t functie, want dit wordt namelijk te frequent gebruikt en we hebben toch ook al plus-member topicsConfused

En dan verschieten jullie als er iemand een slechte post maakt, met die k*t hidden messages

What do you think about Hidden message??? ??

Vote :   

ccc    posted on 21-02-2006 18:55
waarom mogen we niet goed stemmen?

User edit by ccc on 21-02-2006 @ 18:55:49 (8%)
Lead    posted on 21-02-2006 19:15
De onzinnige worden telkens al verwijderd. Echter hebbemn de admins en de meeste mods ook een normale invulling van hun dag en kan eht dus gebeuren dat je er per ongeluk nog een tegen komt die nog verwijderd moet worden. De Hidden Message wordt ook veel gebruikt waar hij WEL voor bedoeld is.... d8 ik toch ??
Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 21-02-2006 19:17
Ik heb eventje de keuzes "goed" en "weet niet" toegevoegd aan de poll want dat was natuurlijk een poll van niets met maar 1 keuze.

Het gebruik van hidden messages zijn al redelijk aangescherpt zodat we niet overal deze topics zien en het wordt vooral gebruikt voor producties zodat de makers van een mix / track kan zien hoeveel animo er is voor zijn mix.

Als je het teveel werk vind om een reply te geven dan download je toch gewoon niets. Niemand verplicht je iets

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 21-02-2006 19:17 (5%)
Illusion    posted on 21-02-2006 19:20
Je kan dan beter vragen wat we vinden van polls met 1 antwoord.......

De hidden message is gewoon goed en handig.. K'ben blij dat die er is.. Inderdaad, zoals lead zegt, dat weet de maker hoeveel interesse er in z'n mix is. En natuurlijk gewoon dat niet iedereen die niet member is, vanalles gaat downloaden...

Ik vind het een goede functie, en ook eentje die moet blijfen 

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
W.i.M    posted on 21-02-2006 19:23
En als er een topic wordt gemaakt met een hidden message dan is er nog geen moderator geweest die heeft ingegrepen bij een nutteloze reply omdat je moeilijk een onderbouwde mening kan geven over de mix als je hem nog niet kunt downloaden

Wat je toch wel veel ziet is dat alsnog later een mening over de mix wordt gegeven, en dat is waar de maker van de mix het voor doet want je hoeft er verder niet voor te betalen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 21-02-2006 19:26 (74%)
Camino    posted on 21-02-2006 20:12
ik vind het wel irritant, maar ik kan het begrijpen dat je wilt zien wie je spullen download. Misschien is het een optie om hidden messages alleen maar in het "productions" forum toe te staan?
Lukaz    posted on 11-03-2006 13:47
ik vind het wel een plus puntje de 'Hidden Message' jammer vind ik dat er in de poll geen keuze is: Ligt eraan want soms zit er ook wel rotzooi in de Hidden Message..
dion    posted on 11-03-2006 15:10
ik vind het maar dom hoor
dj-nick    posted on 11-03-2006 15:47
ik vind het eigenlijk maar k*t dingen maar aan de andere kant ook weer niet

je ziet wel wie je muziek heeft gedownload

Jorrit    posted on 11-03-2006 16:00
ik snap jullie niet helemaal.
Het is niet verplicht om het te doen, en als het onzinnig is wordt het echt wel weggehaalt. Dus waarom zeiken over iets waar je geen last van heb?
Camino    posted on 11-03-2006 17:19
nou vaak op die downloads staan er wel 3 bladzijden, met maar 2 of 3 zinnige reacties en de rest als "reply".... nogal onoverzichtelijk. Maar, de persoon die de link post kan het ook zonder hidden message doen dus lekker boeie Happy, laughing
Jorrit    posted on 11-03-2006 17:24
als mensen hun post editten met een zinvolle reply, nadat ze de hidden message hebben gezien, hou je het overzicht
Camino    posted on 11-03-2006 17:26
maar dat gebeurd dus niet... vandaar dat mensen het irritant vinden/

This is an old Topic

No new postings for 6.949 days.
 Post CommentThat would be 231.6 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 1 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 5.183
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.212.133