Mixer keuze rmx 40-nuo5-djm-dnx
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 19-02-2013 13:07
Hallo mede dj's en producers! Ik heb de volgende vraag:
ik ben nu zelf in het bezit van een Reloop rmx40. Erg lekkere mixer die doet wat die moet doen. Toch ben ik verder aan het kijken naar een andere mixer welke ik in de toekomst misschien wel zou willen aanschaffen.
Nu lijken me de volgende mixers wel wat:

Ecler Nuo 5

Pioneer Djm 700/800

Denon Dnx 1600

mijn spelers zijn 2 denon dns 3700, ik ben benieuwd naar jullie mening over bovenstaande mixers!

The beats are still banging :)

What do you think about Mixer keuze rmx 40-nuo5-djm-dnx ??

Vote :   

Snaad    posted on 19-02-2013 13:17
Is er eigenlijk een specifieke reden waarom je iets anders wilt aanschaffen?
Timo_V    posted on 19-02-2013 16:44
Ik heb zelf momenteel ook een Reloop RMX 40 Blackfire van een vriend, twijfel nog of ik hem wil houden.
De effecten zijn niet zo boeiend als ik had gedacht, ik denk zelf dat je gewoon het beste voor Pioneer kan gaan.
Wil ik ook in ieder geval. Niet te veel onzin op enzo.
Music is life
Estacy    posted on 19-02-2013 16:56
Uit die mixers die daar staan is puur op kwaliteit (degelijkheid, gebruikte materialen) de Nuo 5 veruit de beste.?
Maar dat is wel een oudere mixer, niet meer nieuw te krijgen en de effecten zijn wat oud (wel beter dan een DJM 600 ofzo)
Tussen de 700/800 lijkt me duidelijk dat de 800 het extra geld wel waard is. colour fx, en nog steeds in veel clubs de standaard. Ook vindt ik de 700 goedkoop aanvoelen (met name de faders) dat is met de 800 niet zo. Hoe ze intern verschillen weet ik niet, volgens mij hebben ze wel dezelfde faders namelijk.?

Een stapje omhoog weer in prijs is die 1600. Prima mixer, klinkt goed, degelijk gebouwd, Denon bouwt gewoon prima apparatuur. En je hebt al Denon spelers, dus t ziet er ook nog eens leuk uit
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Drumworks    posted on 19-02-2013 17:16
Poster: Snaad
Is er eigenlijk een specifieke reden waarom je iets anders wilt aanschaffen?

Wat Timo_V aangeeft is bij mij ook de reden, ik vind de effecten niet zo heel boeiend, ze klinken goed, maar bij een djm kun je bijvoorbeeld dmv effecten de impact van de buildup zo lekker vergroten, dat mis ik bij een rmx 40 het meest. Ook afwisseling is wel een keer leuk. De meeste mensen wisselen bijvoorbeeld een auto ook om de 4 jaar om Happy, laughing
The beats are still banging :)
Zimm    posted on 21-02-2013 12:38
DJM 700 is een heerlijk apparaat en uitstekend voor thuis.

Heb n tweedehands gekocht anderhalf jaar geleden voor 500 euro.

Werkt?perfect i.c.m. audio 8 en 2 x kontrol X1

This is an old Topic

No new postings for 4.272 days.
 Post CommentThat would be 142.4 months
or a whopping 11.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 4 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 5.521
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.952.127