ik heb bij djstunter vorige week zaterdag een reloop rcd-900 gehaald maar wat bleek nou dat was een demo dus ik meteen terug naar die winkel en gezegt toen heb ik een andere cd speler mee gekregen (te leen) omdat ik zaterdag moest draaien. Maar nu zit ik al dus ruim anderhalve week op de reloop rcd-900 te wachten en nu zeiden ze dat ik de citronicCD-s6 kreeg i.p.v reloop rcd-900 is dit erg of niet??en kan ik ook korting vragen omdat ik zolang moet wachten?
What do you think about Reloop RCD-900&CD-S6 citronic ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kan het altijd vragen... maar ik denk niet dat je het krijgt, en als je nog een beetje een goeie relatie wilt met je dealer wilt behouden (altijd handig... zeker als je merken als Citronic koopt) zou ik het niet doen. Ik zou wel ff checken hoe het zit met de service van citronic; want als deze een stuk minder is dan die van Reloop dan kan je wel op goede basis compensatie vragen...
ik heb vandaag de winkel gebeld over de cd speler ze zeiden dat de leverancier hem pas eind maart kan leveren ik kan nu kiezen of een andere cd speler met de zelfde functies en als die citronic er dan is dat ik hem dan om ruil of me geld terug wat zouden jullie doen
Kun je gewoon niet beter voor 570 een Pioneer CDJ 800 in Duitsland bestellen? Lijkt me toch een aardig stuk verheven boven de andere opties die hier worden genoemd
uhm... volgens mij is die 500 bedoeld voor de TWEE spelers, kijk naar de prijs van de reloop/citronics (249 euro het stuk). voor die prijs is er echt heel weinig te vinden; en zou ik zelf nog even doorsparen. Voor 600 euro kan je de CDN-36 dubbellaar van Numark kopen, maar enkele cd spelers vind je niet voor dat bedrag.
User edit by Camino on 26-02-2006 @ 09:39:11 (44%)
dat zou je kunnen doen, maar er is weinig dat je kan doen maar met 1 cd speler... of heb nog draaitafels?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.