Almost-Pro
Emmen
Hallo,
De netwerk kabel die in mijn cdj2000 zit begon al een beetje los te zitten, maar op dit moment stopt hij soms met contact maken, de ingang is dus dmv het vaak (verkeerd) in en uitpluggen groter geworden waardoor hij slechter contact maak.
Heeft iemand enig idee wat dit ongeveer gaat kosten, en waar ik dit het beste kan laten repareren?
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Almost-Pro
Zaltbommel
kijk eens op www.pioneer.nl en zoek de dichtsbijzijnde Pioneer Pro DJ dealer uit in je regio. Als ie nog in de garantie zit, ga terug naar de dealer waar je 'm hebt gehaald. Ik denk dat RJ voor jou het dichtste bij is.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Almost-Pro
Emmen
Mijn spelers zijn net 2 maand uit de garantie.. En de RJ shop zit idd het dichstbij denk ik. Ik zal eens contact met hun opnemen, Thx all !
Semi-Pro
Almere
Heb je geen tweede usb-stick om te gebruiken? Da's sowieso handig als je een gig hebt.
Beatmatching is overrated
Pro
Nieuwegein
Als je ze alleen thuis gebruikt, zou ik gewoon een papiertje oid onder je netwerkkabel schuiven als je hem erin stopt waardoor hij wat steviger zit. 100e is toch weer 100e in deze tijd, maar ik begrijp dat je deze ook zou willen spelers laten maken
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Almost-Pro
Emmen
Ik heb ze inderdaad vrijwel alleen thuis staan, af en toe dat ik ze nog is aan een vriend van me uitleen.
Een bekende van me heeft hem voor 40 euro gerepareerd, RDJ shop vertelde dat ik contact op moest nemen met Pioneer, hun vertelde mij dat ik de cdj moest opsturen. Hier ben ik absoluut geen fan van.
Gelukkig goed opgelost allemaal!
Pro
Beugen
kun je idd beter door een bedrijfje laten doen dan dat dat ding helemaal naar Pioneer moet.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Pro
+ Nederland 010
Daarom leen ik mijn CDjs niet uit. En als ik feestjes heb waar ik ze moet nemen draaien er alleen jongens op die met spullen kunnen omgaan. En aansluiten doe ik allemaal zelf.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s