quote: |
Poster: greup wat dacht je van... 2* cdj 200 1* djm 400 of -------------------------------- 2* cdj 800 (2e hands) 1* ecler nuo 3 of--------------------------------- 1* Denon DN-D 6000 ( god wat zit daar veel op) 1* 19" mixer ( zijn d'r zat van) of--------------------------------- 1* pioneer cmx 3000 1* 19" mixer En zo kan ik natuurlijk nog wel even doorgaan. Dus Ja er zijn genoeg variaties mogelijk. En nee [edit] ken ik niet, Ik heb alleen ervaring met nederlandse webshops. En gezien jou lokatie zou ik ook niet in duitsland gaan kopen. De veel voorkomende klacht is natuurlijk de gebrekkige garantie i.v.m de afstand. en heb je bij de verzendkosten rekening gehouden met het feit dat verzenden naar nederland ongetwijfeld een stuk duurder is? |
Poster: DeafDJ
mwa... dat is niet echt lekker draaien als je met een switch werkt... zeker als het maar 1 tt is want dan kan je hem maar aan een kant zetten; als je hem zeg maar op je linker channel zet, dan kan je niet van je linker CDJ naar je tt mixen... en na een tijdje oefenen lukt het meestal wel om met 3 kanalen tegelijk te mixen (2 tracks en een voor samples bijvoorbeeld), en dat kan dan ook weer niet op deze mixer
Poster: ASDStyledeze winkel doet die ook aan versturing?Als je pioneer gear wilt bestellen kan dat bij [edit]Hun zijn namelijk officiele pioneer dealer.Van andere merken weet ik het niet.
Poster: Rudolph
Wat dacht je van een Skytec Home DJ-System
Poster: Rogier147Goede middag,Ik zou ook graag een Thuissetje willen aanschaffen,Heb een aardig budget dus ik zat aan het volgende te denken:2x CDJ-200 Pioneer1x DJM-707 PioneerDe vraag is of dit slim is om aan te schaffen..Kunnen jullie dingen mij aanraden/afraden?Mvg Rogier
Dat is een heel mooi thuissetje
Poster: Rogier147ik zou voor de DJM-400 gaan omdat die meer opties heeft vergeleken met de DJM-707 en hij is kwa prijs volgens mij hetzelfdeoke:D en als mixer, is die DJM-707 Pioneer goedof kan ik beter de DJM-400 Pioneer nemen?Want ze staan onder verschillende categoriën, (die 707 onder Battle, en die 400 onder Effect)Kan iemand mij vertellen welke ik beter kan nemen?De Djm-400 , meer opties en prijs is volgens mij bijna gelijk temininsteMvG Rogier
ik zou voor de DJM-400 gaan omdat die meer opties heeft vergeleken met de DJM-707 en hij is kwa prijs volgens mij hetzelfde
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.