Poster: Deeteknee inderdaad, dat idee had ik zelf ook al maar die vlieger zal wel niet opgaan...ik denk dat de 600 vrij lang z'n waarde zal houden.en om nou rond de € 700,= te gaan betalen voor een 2 jaar oude 600..... lijkt mij geen goed idee, dan zou ik beter door kunnen sparen tot € 888,= en de 600 in duitsland gaan halen
De 800 is natuurlijk ook geen vervanger voor de djm 600. de 800 zit in een heel ander prijs/kwaliteits sigment.Maar op even terug te komen op de vraag. de 500 is natuurlijk al een heel oud bakkie. De faders zijn absolut niet waar je voor betaald, en de effecten bak werkt wat minder dat de 600, en je hebt natuurlijk ( alhoewel je daar thuis geen last van hebt) de headroom problemen. Oftewel je betaald naar mijn mening , zeker in nederlands veelste veel voor z'n achterhaalde djm 500.de akiyama kan ik niets over zeggen, behalve dan dat ik hem d'r niet uit vind zien.
de synq smx 2 kan ook niemand nog wat over zeggen. Maar de smx 1 wel. En die is zijn geld zeker waar! Ik ben van mening dat de kwalitiet van deze mixer toch echt wel boven de djm 500 ligt. de effecten zijn goed bruikbaar. en hij ziet er "volwasse" uit.Toch zou mijn voorkeur in deze gaan naar een djm mixer. ( en dat is eigenlijk heel gek) maar die mixer blijft altijd maar door mijn hoofd spoken. Elke keer dat ik er mee mag werken in een club of verreniging is voelt weer fijn aan. en de opbouw is gewoon perfect. ( op die ene masterfader na) die pioneer is gewoon "verslavend" en dat terwijl die gewoon veelste duur is voor die kwaliteit die die bied
Poster: Deeteknee inderdaad, dat idee had ik zelf ook al maar die vlieger zal wel niet opgaan...ik denk dat de 600 vrij lang z'n waarde zal houden.en om nou rond de € 700,= te gaan betalen voor een 2 jaar oude 600..... lijkt mij geen goed idee, dan zou ik beter door kunnen sparen tot € 888,= en de 600 in duitsland gaan halen
Poster: DJ-BasRose
In nederland kan je m zelfs goedkoper krijgen tegenwoordig.
EDIT en met de garantie is dat ook makkelijk natuurlijk
Mod Edit: Verwijzingen naar webshops zijn op DJResource niet toegestaan. Praten over features en functies is veel interresanter... |