Welke koptelefoon (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ChiellianvanWhod    posted on 20-02-2006 19:45
Ben van plan nieuwe koptelefoon te kopen.
zit te twijfelen tussen de Technics RP-DH1200(H) of de Stanton DJ-Pro 3000
allebei leuke koptelefoons en grote verschil is de prijs natuurlijk
en de Stanton zou wat minder stevig zijn kwa constructie.
Ja natuurlijk moek dan kieze voor de Technics:P mja moet goeie keuze maken... graag jullie mening.
en als andere keuze is er ook nog de Sony MDR-V700Winking my eye(H)

What do you think about Welke koptelefoon ??

Vote :   

Camino    posted on 21-02-2006 13:36
ik zit nu al een uur zonder success te zoeken naar frequency response curves voor de verschillende headphones... weet iemand waar dat ik ze kan vinden?? erg frustrerend
ChiellianvanWhod    posted on 21-02-2006 14:21
Hmm heb je al gekeken op de site van de fabrikanten zelf?

...

Camino    posted on 21-02-2006 14:43
eerste plaats dat ik gekeken had... geen geluk
ChiellianvanWhod    posted on 21-02-2006 14:45
haha waarschijnlijk wel op de achterkant of iets van een boekje dat er meestal bij in de doos zitWinking my eye
royt    posted on 21-02-2006 18:44
Ik heb deze weel de stanton besteld ik hoop dat hij een mee valt

en ik ga zuinig om met men materiaal dus qua stukken zal het best wel meevallen denk ik, ieder gewoon zen eigen smaak,  (en natuurlijk ook centjes die meespelen) heb nu behringer maar die valt in stukjes van elkaar maar ja wa wilt ge met zoon goedkope prul 

Collin    posted on 21-02-2006 21:20

Stanton is een goede keus , kwa geld , materiaal en geluidskwaliteit

toen ik de Stanton Pro 2000 heb ik heb eerst gepast en geluisterd wat er aan

geluid uit komt en vergeleken en uit eindelijk besteld de Stanton natuurlijk haha

_Ivan_    posted on 21-02-2006 21:22
Heb je stanton dj pro 2000/3000 besteldConfused

De 3000 was eerst een helehoop gezeik mee maar dat is nu opgelost door een 3e versieHappy, laughing

Poster: royt

Ik heb deze weel de stanton besteld ik hoop dat hij een mee valt

en ik ga zuinig om met men materiaal dus qua stukken zal het best wel meevallen denk ik, ieder gewoon zen eigen smaak,  (en natuurlijk ook centjes die meespelen) heb nu behringer maar die valt in stukjes van elkaar maar ja wa wilt ge met zoon goedkope prul 

Feel&.Celebrate.Life!
Stephan_    posted on 21-02-2006 23:09
Poster: ivan1991
Heb je stanton dj pro 2000/3000 besteldConfused

De 3000 was eerst een helehoop gezeik mee maar dat is nu opgelost door een 3e versieHappy, laughing

pardon...3e? Ik ken alleen die oude versie met de blauwe beugel en de nieuwe versie met nieuw stanton logo op de schelpen en de zwarte beugel. Wat is dan die 3e volgens jou (foto aub Winking my eye )?
robbert    posted on 21-02-2006 23:13
De derde versie is qua uiterlijk precies het zelfde, maar dan met extra verstevigingen.
Winston    posted on 22-02-2006 00:03
Mijn Stanton DJ PRO 3000 brak binnen vier maanden aan het verstelbaar stuk van de hoofdband tijdens het opzetten. Verder is het nooit gevallen of onvoorzichtig neergezet. Overigens best aardig geluid. Inmiddels gelijmd.
Tic Toc
Cyrille    posted on 22-02-2006 19:43
Ik heb voor mezelf een Technis RP DJ1210.. ben er heel tevreden over. Goed geluid en erg stevig. Op mn werk hebben we een HDJ1000 die ik altijd goed vond zitten. Sinds ik de RPDJ1210 heb, vind ik die veel steviger zitten. Kwaliteit van beide is ongeveer gelijk.
royt    posted on 22-02-2006 20:14
De dj pro 3000 heb ik besteld  ik heb hem normaal vrijdag whiej

maar heb ik nu een goede keuze gemaakt want blijkbaar zijn de meningen nogal verdeeld, ik hoop van wel want is toch ook niet bepaald goedkoop, ik moet wel toegeven vond het gewoon een vet ding

Sandr    posted on 22-02-2006 21:39
Ik heb ook een Technics RP dj1210, al enkele jaren. Ik ben er tevreden over, nog nooit problemen mee gehad, gaat hard genoeg, en ik vind hem ook nog mooi met die kleine oorschelpen.
Je moet hem alleen niet heel de avond op je hoofd zetten ( wat ik dus doe als ik achter de pc kruip) want dan gaat hij toch echt klemmen op je hoofd.
Voor de rest een topapparaat voor mij.
Play that funky music white boy....
soundcollector    posted on 08-03-2006 19:09
ik zou zeggen TECHNICS

* zeer goede kwaliteit (heb em al enkele keren perongeluk laten vallen)

* zit lekker op je oren

* het geluid van buitenuit word goed afgedempt (ofzoits)

* zalige geluidskwaliteit

* je kan de roterende armen vast zetten (vind ik wel handig)

* speciale oorschelpen maar na effe ermee te werken wen je er wel aan

enige minpunt

de kabel is niet gelust (hij hangt maar wat te bengelen over de grond) maar daar heb ik geen problemen mee

zeker kopen je zal er geen spijt van krijge

the-melody    posted on 08-03-2006 20:12
en dna even over je kabel vallen:p JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.:p
Sandr    posted on 08-03-2006 22:34
De kabel is inderdaad lang, maar ik vind het wel fijn, ik heb nou nog nooit gehad dat hij in de weg zat omdat hij zo lang was.
Voordeel is dat wanneer je een nieuwe plaat/cd gaat pakken kan je je koptelefoon oplaten staan. Je hoeft hem dus niet heel de tijd op en af te zetten.

Play that funky music white boy....
reinbake    posted on 17-11-2007 15:35
Sennheiser HD-25 II C SOWIESO DE BESTE MET KRULSNOER Happy, laughing
ArCee    posted on 08-12-2007 18:17
Ik heb ook een Stanton 3000 pro. Tot nu toe geen problemen mee maar ik heb m ook al 2 dagen Cry Ik heb wel gezien dat als hij breekt ik bepaalde punten ga verstevigen met metalen pasplaatjes, ooit ook gedaan met m'n oude Pioneer en die ging 10!! jaar mee vervolgens. Moet wel zeggen, wat zit er een waanzinnig geluid in die Stanton, zupertoll Cry
TimVicta    posted on 08-12-2007 18:19
Ik heb stanton pro 3000 gehad...
na 2 maanden kapot > haarscheurtjes in de verstelbare hoofdband...
bang om verder te mollen dus opgestuurd...
en kreeg er de pro 2000 voor trug...

dus als ik jou was had ik voor de technics gegaan...Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.214 days.
 Post CommentThat would be 207.1 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

66 Users online: 16 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 11.139
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.358.522

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy