Poster: DeafDJKdenk het wel had ik toens opgestart
de sony is ook niet al te stevig, ze breken snel af waar dat het hele draai-mechanisme zit (bij mij was dat ook gebeurd dus... maar wel met de 500). de technics heeft een lekker warm geluid, geen sterk overdreven bas (zoals de sony), en is stevig van constructie. ik vind hem trouwens ook best lekker zitten. minpunten kan ik niet gelijk van denken met de technics. Stanton heb ik nog geen ervaring mee...
edit: is hier trouwens al geen thread over geweest??
Poster: ChiellianvanWhodBen van plan nieuwe koptelefoon te kopen.
zit te twijfelen tussen de Technics RP-DH1200(H) of de Stanton DJ-Pro 3000
allebei leuke koptelefoons en grote verschil is de prijs natuurlijk
en de Stanton zou wat minder stevig zijn kwa constructie.
Ja natuurlijk moek dan kieze voor de Technics:P mja moet goeie keuze maken... graag jullie mening.
en als andere keuze is er ook nog de Sony MDR-V700(H)
Poster: aDeagleheb je geluk gehad ofzo?!:P zoiets hoor je ook bij de Behringer DJX-700 dat ie zou krake en vanalles, ook nog steeds niks... maja die Sony ziet er idd heillig mooit uit moet ik eerlijk zegge:$De Sony is echt heerlijk hoor.. heerlijk geluid en heb hem nou iets van 5 maanden en gebruik hem dagelijks en ook in discotheken en is geen schrammetje aan te zien.. dus ligt toch echt aan jezelf als ie kapot gaan!
Poster: marckIk heb zelf de Sony Mdr V700 en deze is in "mijn ogen" perfect. Hij is meerdere malen gestuiterd en hij werkt nog steeds goed. Ik heb hem nu al meer dan een 1.5 jaar en hij word vrij intensief gebruikt. Zowel voor thuis als in de club. Mijn keuze staat vast ik wil geen andere.Mja dat is mijn mening.
sluit ik me bij aan
Poster: aDeagleConclusie:
Sony heeft mooist geluidSony ziet er het geilst uitJe moet er alleen niet op gaan zitten!
Poster: olivierKlopt die had ik dus ook. Is qua geluid een wereld van verschil met de 700, stuk scheller idd. Iets te schel zelfs misschien. Maar probleem van de 500 is ook dat ie het omgevingsgeluid niet goed genoeg isoleert vind ik. Als je in een ruimte staat met wat flinke speakers erin wordt het moeilijk beatmatchen doordat je het geluid van je speakers hoort zelfs als je de koptelefoon op hebt.ik heb namelijk een sony mdr-v500ik vind het qua geluid toch niet echt bass...ik vind hem vooral schell klinken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.