Pro
+

Nederland 010
Tja, heb hier een DJM700 en een audio8dj. En dat gaat goed. Maar zal op termijn toch willen overstappen naar de DJM850/900. Voordeel is minder kabels, zoals hoer boven al gezegd is . Maar ook een voordeel is dat alles intern geregeld wordt. Nou kan ik makkelijk praten. Ik heb tenslotte al een Audio8DJ. En kan dan makkelijk in een club draaien waar geen DJM850 of DJM 900 staan. De Denon DN X1600 is ook een mengtafel die het zelde kan als de DJM850 en 900. En is wat goedkoper. Je hebt alleen geen filter op je kanalen. Maar die heb in Traktor ook. Vooral als je een X1 er bij wil zetten.
Zelf gebruik ik naast mijn DJM700 en Audio8DJ 2 CDJ900 in HID Advance Mode, 2 Kontrol X1s, 1 ?Kontrol F1 en mijn Machine er bij. Dus kan hier alle kanten op. Plus ik heb hier 3 Sl1200's die ik ook vroeger gebruikte bij Final scratch. Ben een van de eerste gebruikers van Timecode Control in nederland en toen ze samen gingen werken met NI zo Traktor heb leren kennen.maar als jij geen timecode gaat gebruiken.
Waarom ga je voor Traktor Scratch Pro en een Audio 10. Je kan goedkoper uit zijn om gewoon Traktor Pro te kopen een goede 4 kanaals stereo audio interface. Dan ben je er ook, wat jij wil.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Almost-Pro

Zaltbommel
afgelopen vrijdag heb ik met (Traktor Pro 2.6) gedraaid op 2x CDJ2000 en een DJM900NXS. Ik heb de DJM900NXS als audio-kaart gebruikt dmv een USB kabel. In de CDJ2000 zaten al 2x USB in een USB-hub dus ik heb die hub zo in m'n macbook geprikt en een losse kabel uit m'n tas zo in de DJM900NXS. Ik moet zeggen, dit is toch wel 't ideaalste! Ik heb zelf geen Pro-Scratch pakket (kost nu 99,- incl. 2x time-code cd en time-code vinyl excl. audiokaart) maar ik heb de gewone Traktor Pro 2.6 ivm mijn Kontrol S4.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||