Ik heb vorige maand een pioneer DDJ T1 gekocht en ben hier erg tevreden mee, ik zat er aan te denken om een tv te kopen alleen en vroeg me af of ik via een kabel vanaf mijn laptop uitgang naar een ingang in een tv kan aansluiten. Zodat ik op groot scherm mijn Traktor software kan zien terwijl ik draai? Is dit mischien mogelijk? Ik hoor het nog wel.
Groeten Jari.
What do you think about DDJ T1 aansluiten op tv? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja dat is mogelijk, het makelijkste hiervoor is een 'hdmi kabel' deze geeft je full hd (1920 x 1080) resolutie, en buiten beeld kan je ook geluid door de kabel laten lopen.
Dat is mooi, ik heb nu niet een nieuwe laptop ik schat ongeveer 3/4 jaar oud zou dit kunnen uitmaken?? Ik heb een E-machine E-525 (een foto toevoegen lukt niet, link ook niet) maar de laptop heeft z'n blauwe aansluiting, volgens mij een VGA aansluiting. Op welke aansluiting zou die op een tv passen of verschilt dit per tv?
No new postings for 4.276 days. Post CommentThat would be 142.5 months or a whopping 11.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.