Denon DN-MC6000 jogwheel geluid
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Shivte    posted on 29-12-2012 15:17
Hey,

Als beginnend dj heb ik een vraagje?

Ik gebruik Denon DN-MC6000 controller met traktor pro. Atm ben ik mij nu vooral aan het toeleggen op beatmatchen met het oor (dus niet met de synq button of de BPM aflezen in traktor)?

Alles is heel duidelijk en ik begrijp ook wat ik moet doen, maar als ik met de denon een cue point wil zetten voor de beat, en ik gebruik het jogwheel om het juiste punt te vinden dan hoor ik eigenlijk niet echt de miliseconden van het eigenlijke geluid, maar gewoon een scratchgeluid... Hierdoor ga ik eigenlijk gewoon puur af op de waveforms in traktor om juist te zien waar de beat begint want horen doe ik hem toch niet...

Zoals hier op deze site men een voorbeeld geeft hoe het klinkt, zo klinkt dat bij mij totaal niet. Ik hoor een scratcheffect, niet het eigenlijke geluid...?http://www.djingtips.com/skills/cd-beatmatching

Is dit nu een instelling in traktor icm het denon jogwheel, of kan ik dat ergens instellen dat ik wil zoeken door de track met het jogwheel zonder dat scratchgeluid dunno...

Iemand??

Grtz
?

What do you think about Denon DN-MC6000 jogwheel geluid ??

Vote :   

Shivte    posted on 29-12-2012 16:18
dubbelpost om ??n of andere reden...
Pur-D    posted on 30-12-2012 00:38
ik denk dat je je controller nog op vinyl stand hebt staan, zet hem maar eens op 'cdj' stand.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
User edit by Pur-D on 30-12-2012 @ 00:39:24 (11%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

177 Users online: 108 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 8.156
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.765.008