Poster: olivierik zoek een toffe thuis dj set
ik ben van plan max 1200 euro uit te geven
ik dacht aan een denon dn-s1000 of axis 9 of die van stanton
of heeft er iemand een suggestie voor home dj?
kzou liefst zo lekker mogelijk willen scratchen
en het moet niet al TE veel functies hebben
het moet gewoon degelijk speler zijn met een goede pitch en cue
en een degelijke mixer
grtz
olivier
Wat moet je hebben voor die 1200 euro? Cd-speler + mengpaneel?? of ook nog versterkers en boxen??En als jij zo lekker mogelijk wil scratchen dan valt de denon dns 1000 Zeker af.Dan is het eerst volgende alternatief de cdj 800.moet het allemaal 1e hands? of is 2e hands ook een optie?
Poster: djliberty
beat 4 en 2cd 200's(allebij JB Systems ) ps: van waar kom je?
beat 4 en 2cd 200's(allebij JB Systems )
beat 4 en 2cd 200's(allebij JB Systems ) ps: van waar kom je?
nja ik kon toch wel goed scratchen op me cd200(wat ik scratchen noem) maar natuurlijk zoals hij het zegt gaat ook wel. enkel dat simpel mengpaneeltje bv voor 70euro heb je al een compact en hou je nog wat mooi over om verder te sparen(zo doe ik het)
Poster: djlibertyedit: maar toch 200euro of 400euro overhouden kzou wel weten wat ik zou nemen kun je makkelijker verder sparen. Maar uiteindelijk moet olivier zelf beslissen:d
dat wel:p
ow produceert reloop geen cd spelers of americain dj:s anders zou ik daar naar gaan als je geen Jbsystems neemt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.