Het grote Recordbox frustratie Topic (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoMartinez    posted on 18-12-2012 18:37
Ik moet dit even met jullie delen.

Vandaag Recordbox naar versie 2.0.2 gegaan, man man wat is recordbox toch een klote programma als je grote hoeveelheden muziek opnieuw wil verwerken. Het duurt echt uren.

Wat heb ik gedaan:

Eerst upgrade naar versie 2.0.2 zodat alle muziek incl. wavevorm het doen op de nieuwe cdj2000 nxs.
toen alles opnieuw geannaliseerd.

Toen nieuwe playlist gemaakt zoals:

Best of 2012
best of commerciele house 2012?
acapella's?
intro's
etc etc

En toen alle bestaande playlist verwijderd van mijn sticks en de nieuwe weer toegevoegd op 2 sticks (gebruik thuis 2x cdj 850)

Ben dr gewoon een hele dag zoet mee, krijg regelmatig de melding dat recordbox het mp3 bestand niet herkend en moet ik het dus weer opnieuw toevoegen en het programma is al 3 keer eruit geklapt.

Fijn Recordbox.......NOT.

www.djmarcomartinez.com

What do you think about Het grote Recordbox frustratie Topic ??

Vote :   

Tekhead    posted on 28-09-2013 22:17
Een vraag van een kameraad !

REKORDBOX !! kan ik van mijn USB stick mijn CUE POINTS overzetten naar een nieuwe Map in Rekordbox ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 29-09-2013 01:07
Niemand die mij een antwoordt kan geven,.... waar zitten hier al die Pioneer experten en gebruikers ??Cool
D-Jesse    posted on 29-09-2013 02:38
@Tek ik ben geen expert maar volgens mij kan je niks van je usb terug in Rekordbox zetten... Pioneerexperts, correct me if i'm wrong.
Tekhead    posted on 29-09-2013 03:25
Poster: D-Jesse
@Tek ik ben geen expert maar volgens mij kan je niks van je usb terug in Rekordbox zetten... Pioneerexperts, correct me if i'm wrong.

Ik ken niks van rekordbox en die toestanden, toch bedankt. Hopelijk komen de experten snel met juiste info.
4cdj2000    posted on 29-09-2013 08:32
Heel simpel, als je alles opnieuw hebt?geannaliseerd ben je gewoon alles kwijt Sad Bij elke update van Recordbox kan je weer opnieuw beginnen lijkt het wel.

Ik ben zelf overgestapt naar Traktor Pro 2.6.2 in combinatie met 4 cdj's en dat werkt echt super, geloof me dan gebruik je geen recordbox meer.

De CDJ''s zijn super echter de software is echt gewoon slecht als je het vergelijkt met een traktor, het zou mooi zijn als die twee partijen is meer gaan samewerken zodat je ook vanaf traktor je setje naar een usbstick sleept en in je cdj stopt.
Tekhead    posted on 29-09-2013 14:43
Poster: 4cdj2000
Heel simpel, als je alles opnieuw hebt?geannaliseerd ben je gewoon alles kwijt Sad Bij elke update van Recordbox kan je weer opnieuw beginnen lijkt het wel.

Ik ben zelf overgestapt naar Traktor Pro 2.6.2 in combinatie met 4 cdj's en dat werkt echt super, geloof me dan gebruik je geen recordbox meer.

De CDJ''s zijn super echter de software is echt gewoon slecht als je het vergelijkt met een traktor, het zou mooi zijn als die twee partijen is meer gaan samewerken zodat je ook vanaf traktor je setje naar een usbstick sleept en in je cdj stopt.

Ik denk niet dat hij een upgrade heeft gedaan, heeft een crash gehad dacht ik.
HeroS_NL    posted on 29-09-2013 15:06
@Tekhead: Volgensmij is de enige manier om cue-points naar rekordbox te zetten gewoon het knopje 'verzameling bijwerken'??
(rechtermuisknop op de usb-stick dacht ik)
Ik heb het ooit een keer zo gehoord..
http://www.djheros.nl/
User edit by HeroS_NL on 29-09-2013 @ 15:07:29 (28%)
Ywe    posted on 01-10-2013 09:21
Poster: 4cdj2000

Ik denk dat Pioneer niet echt meer met NI bemoeid... komen wel aan de lopende band Serato producten uit.

Je kan je cuepoints van Traktor en alle andere metadata wel overzetten naar rekordbox (en andersom) met het programma Rekordbuddy. Ik werk mn traks dus bij in Traktor, en zet het over naar Rekordbox, heb ik daar alle cue points in het geheugen staan.

Maar nu ik zelf 2000's heb wil ik toch even goed de mogelijkheden van Rekordbox uitzoeken.... vind het nog niet denderend!
4cdj2000    posted on 01-10-2013 22:16
@ywe, thanks voor de tip ik zal rekordbuddy eens downloaden en proberen!

This is an old Topic

No new postings for 4.192 days.
 Post CommentThat would be 139.7 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

161 Users online: 2 Guests (159 Unknown)
Pages generated today : 3.179
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.366.097