Poster: DeafDJ
Vind je de vergelijking niet eerlijk? ik vind de 800 namelijk een veel betere speler; het prijsverschil is het echt niet waard voor die paar extra functies.
Verder vind ik de 800 echt een lekkere speler, ik gebruik zelf weinig allemaal van die effectjes en snufjes waar dat je toch niks aan hebt, dus voor mij is dit de ideale cd speler. als je effectjes enzo wilt en geen geld wilt besteden aan een effectenbak dan kan je misschien wel beter naar denon, numark of iets dergelijks kijken. Om effe concreet te zijn; ik vind de 800 de beste speler op de markt, net ietsje minder in prestaties dan de 1000 maar veel beter in prijs/kwaliteit vergelijking. Kopen dus!
ik ben het helemaal met je eens... ik heb er zelf ook 2 ,maar gaat het om de 800 wordt bijna altijd de 1000 er weer bij betrokken, de 1000 heeft nou eenmaal wat extra functies, maar dat kost weer extra, daarmee bedoeld ik ga deze niet met elkaar vergelijken, het blijft gewoon een andere prijs klasse, ik bedoel niet dat het verschil het waard is, maar de meeste hier zijn nogal dol op effecten dus roept iedereen maar dat de cdj 1000 het best is...