DJM-900NXS-M en CDJ-2000NXS-M
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JeroenVR    posted on 17-12-2012 00:17
Hey,
?
Ik was net even op de webshop met het roze logo aan het kijken en tot mijn verbazing kwam ik daar een DJM900NXS-M tegen. Zo ver ik weet is deze limited edition mixer nog niet bekend gemaakt. Er staat dan ook een zwart silhouet van een DJM900 als product afbeelding. Ik heb ook nog ever verder gekeken en kwam toen ook nog een CDJ2000NXS-M tegen.
?
Je mag volgens mij geen links van webshops plaatsen op het forum, dus dat zal ik dan ook maar niet doen, maar met even googelen vind je deze producten zo.
?
Als ik de beschrijving lees zullen dit gewoon dezelfde spelers en mixer zijn als de huidige, maar dan in verschillende kleuren. Hier is een stukje uit de beschrijving:
?
Nieuwe generatie mixers en tabletops
De mysterieus gerestylede M-series van Pioneer geven aan dat huidige DJ-gear een revolutie ondergaat. Waar men vroeger slechts 1 uitvoering kende van een product, moeten producten nu door middel van kleur en functionaliteit bij de DJ van nu passen. Daarnaast worden ook steeds meer technische innovaties toegepast en wordt de processorkracht van onder andere smartphones en tablets steeds meer ge?ntegreerd. De DJM-900NXS-M past dan ook perfect bij de CDJ-2000NXS-M spelers die eveneens bij Bax-shop.nl te verkrijgen zijn, daarnaast is ook de RMX-1000-M Remix Station een waardevolle toevoeging op uw setup.

Ook staat er dat ze in 2012 op de NAMM show de limited edition witte DJM-900 lanceerde en dat ze dat dit jaar weer gaan doen. De komende NAMM show is op 26 en 27 januari 2013, dus waarschijnlijk worden deze nieuwe producten dan gelanceerd.

Heb ik nu een nieuw (nog niet gelanceerd) product gevonden en is de webshop met het roze logo te vroeg met het plaatsen van deze pagina's? Of loop ik gewoon achter de feiten aan? Happy, laughing
User edit by JeroenVR on 17-12-2012 @ 00:18:17 (2%)

What do you think about DJM-900NXS-M en CDJ-2000NXS-M ??

Vote :   

Dynamix86    posted on 17-12-2012 01:46
Ik zie hem staan. Zal inderdaad wel een nieuwe kleur zijn, Pioneer kennende. Magenta is een goede optie.?

T schijnt vaker te gebeuren dat Bax Shop advertenties plaats van nog niet uitgekomen producten. Waarom weet ik niet, maar het is in elk geval niet algemeen bekend dat de M-versie uitkomt. Ik ben benieuwd.
Beatmatching is overrated
dj-zero    posted on 17-12-2012 12:57
Poster: Dynamix86
Magenta is een goede optie.?

?
Magenta!? ik kan me haast niet voorstellen dat ze met een fel roze cdj/djm aankomen:S
Ik denk eerder richting metal/moonlight blue ofzo...

Maargoed laten we t afwachten!Happy, laughing
Laidback    posted on 17-12-2012 15:39
1 member likes this  voor in de Gaybar? of in Barbies kroeg?
RamuroDiaz    posted on 17-12-2012 15:59
Denk dat Lead hier ons wel iets meer over kan vertellen? (of ik heb het helemaal mis)
Arii    posted on 17-12-2012 16:25
Ik denk dat Lead er 'binnenkort' er meer over kan vertellen! Die zal moeten wachten totdat Pioneer het zelf aan kondigd!
Estacy    posted on 17-12-2012 16:55
welke kleuren zijn het niet??
K staat bij Pioneer voor zwart
S is zilver
wit is 'limited edition' of dat soort kwats.

K staat voor Kuro, wat japans is voor zwart.

Dus welke kleur begint met een M in het japans?

Murasakiiro

dat is paars.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
JeroenVR    posted on 17-12-2012 17:00
Als ik de volgende zin lees, dan denk ik dat er meerdere kleuren komen:

Waar men vroeger slechts 1 uitvoering kende van een product, moeten producten nu door middel van kleur en functionaliteit bij de DJ van nu passen
dopedenny    posted on 17-12-2012 17:09
ik denk dat de M staat voor Multicolor, oftewel de spelers komen in meerdere kleuren of met een vervangbare skin ofzo.
just playing dope beats
JeroenVR    posted on 17-12-2012 18:42
Ik zag net trouwens dat ze de detail pagina's van deze procuten alweer ofline hebben gehaald.
Estacy    posted on 17-12-2012 19:37
Poster: JeroenVR
Als ik de volgende zin lees, dan denk ik dat er meerdere kleuren komen:

Waar men vroeger slechts 1 uitvoering kende van een product, moeten producten nu door middel van kleur en functionaliteit bij de DJ van nu passen

dat is een zinnetje van een webwinkel. en er is al een witte versie en een zwarte versie
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
djcanta    posted on 17-12-2012 22:49
skins zijn al een tijdje op de markt. Ik verwacht wel een aantal producten die nog op de markt gaan komen aangezien ik een aantal product coderingen heb gevonden. Maar ik wacht 't gewoon lekker af.. Pioneer heeft de DJ markt behoorlijk weten te verrassen met alle nieuwe aankondigingen!
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||

This is an old Topic

No new postings for 4.295 days.
 Post CommentThat would be 143.2 months
or a whopping 11.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 7 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 3.947
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.067.526