Hey,
?
Ik was net even op de webshop met het roze logo aan het kijken en tot mijn verbazing kwam ik daar een DJM900NXS-M tegen. Zo ver ik weet is deze limited edition mixer nog niet bekend gemaakt. Er staat dan ook een zwart silhouet van een DJM900 als product afbeelding. Ik heb ook nog ever verder gekeken en kwam toen ook nog een CDJ2000NXS-M tegen.
?
Je mag volgens mij geen links van webshops plaatsen op het forum, dus dat zal ik dan ook maar niet doen, maar met even googelen vind je deze producten zo.
?
Als ik de beschrijving lees zullen dit gewoon dezelfde spelers en mixer zijn als de huidige, maar dan in verschillende kleuren. Hier is een stukje uit de beschrijving:
?
Nieuwe generatie mixers en tabletops
De mysterieus gerestylede M-series van Pioneer geven aan dat huidige DJ-gear een revolutie ondergaat. Waar men vroeger slechts 1 uitvoering kende van een product, moeten producten nu door middel van kleur en functionaliteit bij de DJ van nu passen. Daarnaast worden ook steeds meer technische innovaties toegepast en wordt de processorkracht van onder andere smartphones en tablets steeds meer ge?ntegreerd. De DJM-900NXS-M past dan ook perfect bij de CDJ-2000NXS-M spelers die eveneens bij Bax-shop.nl te verkrijgen zijn, daarnaast is ook de RMX-1000-M Remix Station een waardevolle toevoeging op uw setup.
Ook staat er dat ze in 2012 op de NAMM show de limited edition witte DJM-900 lanceerde en dat ze dat dit jaar weer gaan doen. De komende NAMM show is op 26 en 27 januari 2013, dus waarschijnlijk worden deze nieuwe producten dan gelanceerd.
Heb ik nu een nieuw (nog niet gelanceerd) product gevonden en is de webshop met het roze logo te vroeg met het plaatsen van deze pagina's? Of loop ik gewoon achter de feiten aan?