Dilemma
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Certas    posted on 11-12-2012 16:09
Hey guys,

Ik zit nu met een redelijk groot dilemma. Ik heb een aantal maanden geleden een Pioneer DDJ-T1 gekocht op marktplaats.
Heel leuk ding maar ik ben een beetje uitgekeken op het draaien met een laptop, er zit niet echt meer een uitdaging in denk ik. Ook kan ik zo nu en dan bij iemand anders draaien op CD-spelers.
?
Ook produceer ik tegenwoordig veel meer dan dat ik zit te mixen, neemt niet weg dat ik het mixen nog leuk vind om te doen.
?
Nu komt het er op neer dat ik ook mijn rijbewijs wil halen en het nu niet heel zo breed heb om daar volledig voor te gaan. Wat zouden jullie doen in deze situatie? Toch voor 't rijbewijs gaan, wat natuurlijk heel handig is voor de toekomst (baan in andere stad bijv.) of de draaitafel houden..
http://www.soundcloud.com/Certas

FSR    posted on 11-12-2012 16:27
Mijn inziens zou ik je alternatieven aan beide kanten overwegen.

Kan iemand voor vervoer zorgen?
Heb ik het geld om een auto te onderhouden?
?
Diegene met de meeste alternatieven aan die kant ga je voor...
Dynamix86    posted on 11-12-2012 17:16
In jouw geval zou ik je ddj-t1 verkopen en voor je rijbewijs gaan. Je hebt hem tweedehands gekocht, dus waarschijnlijk maak je geeneens verlies als je hem verkoopt. Je haalt dan je rijbewijs, je blijft produceren en daarnaast kun je mixen bij die kennis van je en als je het later nog steeds leuk vindt om te mixen, dan spaar je voor een setje redelijke cd-spelers.
Beatmatching is overrated
FASA    posted on 11-12-2012 17:19
Als je het niet breed heb, heb je weinig aan een rijbewijs aangezien auto rijden zelf nog veel meer geld kost. Ik zou lekker je hobby houden.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Certas    posted on 11-12-2012 17:22
Poster: Dynamix86
In jouw geval zou ik je ddj-t1 verkopen en voor je rijbewijs gaan. Je hebt hem tweedehands gekocht, dus waarschijnlijk maak je geeneens verlies als je hem verkoopt. Je haalt dan je rijbewijs, je blijft produceren en daarnaast kun je mixen bij die kennis van je en als je het later nog steeds leuk vindt om te mixen, dan spaar je voor een setje redelijke cd-spelers.

Dat is eigenlijk ook wel wat ik dacht Happy, laughing Denk dus dat ik hem ga verkopen!
?
@Fasa, nouja wij als gezin hebben het niet verkeerd hoor. Maar zit momenteel zelf even in een fase dat ik niet veel geld heb om de dingen te doen die ik wil. Kan tevens de auto van me ouders dan Happy, laughing
?
Denk dat ik er al wel een beetje uit ben!
http://www.soundcloud.com/Certas
youngbeatsz    posted on 11-12-2012 17:26
onderhoud je skills, en verkoop indien nodig, rijvaardigheid is belangrijk zoals hier wordt gezegd, het vergroot je bereik. blijf producen, ga mixen bij die vriend, en maak zo je reclame, als je dan geld verdient als dj, spaar je dit, voor een auto en zijn onderhoud, eens je dan die auto hebt, is dat een kost die je dan weer kan omrekenen in je prijs, en zo reken je uit dat je per jaar genoeg hebt voor het onderhoud en de afschrijving van je wagen.?
?
reken wel op wat reserve, een onverwachte tegenslag is nooit veraf, en wat je verder spaart, daar kan je dan later ineens het grote gear mee kopen. of zoals je zelf wil.?

maar promotie is dus in jou geval het allerbelangrijkste denk ik
Megitto    posted on 11-12-2012 17:31
Ligt er natuurlijk aan wat je het belangrijkste vind. Voor sommige jobs kan het een groot voordeel zijn moest je een rijbewijs hebben. Auto nog niet direct maar eerder gewoon het rijbewijs zelf. Ik denk dat het belangrijk is dat je je rijbewijs op een of andere manier gewoon haalt. Dan kan je nog zien als je echt een auto nodig hebt of niet.
Als je toch een beetje uitgekeken bent op het draaien, zou ik eerder voor een rijbewijs gaan. Toen ik uitgekeken was op draaien heeft het meer als een jaar geduurd eer ik mijn materiaal te koop ben gaan aanbieden, ook omdat ik heel de tijd dacht dat ik het terug zou gaan op pakken...

This is an old Topic

No new postings for 2.596 days.
 Post CommentThat would be 86.5 months
or a whopping 7.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

39 Users online: 8 Guests (31 Unknown)*
Pages generated today : 3.434
Most users online this month : 428
Lifetime Pageviews : 176.064.075