Poster: mikedhanpat
Kijk elke week gewoon even op beatport dan zie je precies welke er gereleased zijn e.d.?
Ook zijn er tal van blogs waar je dat kunt zien(beatmyday bijvoorbeeld)
voor wat betreft de mixen kun je het beste naar mixing.dj gaan. De nummers kun je daar niet krijgen, maar vaak staat er wel een tracklist bij en kun je het aan de hand daarvan binnen halen.?
Poster: chef
kun je daar ook hele ''albums'' in een keer downloaden? Al die losse tracks steeds downloaden en in mappen stoppen ben ik niet zo'n held in qua structureren dan!..
Poster: Diion
Hi,
Ik zit te denken om de Pioneer HDJ 1500 aan te schaffen, heeft iemand deze toevallig? zoja? is het een aanrader?
thanks
Poster: MarcoMartinez
Ik heb nog een zgan HDJ -1000 limited edition (mat zwart) te koop
meer info of bieden op. marcovanerven@gmail.com
Ik heb nog een zgan HDJ -1000 limited edition (mat zwart) te koop
meer info of bieden op. marcovanerven@gmail.com
Poster: Tekhead
Je kan ook een TK topic openen voor je HDJ
Poster: maikimo
hey mensen ik heb een vraag misschien een aparte vraag
maar zijn hier nog mensen van tilburg of in omstreken. Ik zou graag in contact komen met andere Collega DJ's?
want ik woon dan nu in tilburg maar heb eigelijk weinig sociale contacten.
ook ben ik veel in belgie te vinden bij me verloofde maar daar ook eigelijk weinig contact met andere DJ's
Dus ik wil eigelijk gewoon netwerken.. Dus zijn er hier nog mensen uit brabant zo ja.. ?? Laat jullie horen
hey mensen ik heb een vraag misschien een aparte vraag
maar zijn hier nog mensen van tilburg of in omstreken. Ik zou graag in contact komen met andere Collega DJ's?
want ik woon dan nu in tilburg maar heb eigelijk weinig sociale contacten.
ook ben ik veel in belgie te vinden bij me verloofde maar daar ook eigelijk weinig contact met andere DJ's
Dus ik wil eigelijk gewoon netwerken.. Dus zijn er hier nog mensen uit brabant zo ja.. ?? Laat jullie horen
Poster: DJADMIN
Dan moet je gewoon aan een paar dj contest meedoen, dan heb je zo wat contacten te pakken 1
Ik woon in tilburg.
Poster: D-Jesse
Oke heb even een speodvraagje: Wss moet ik morgen op een schoolfeest ff draaien, dus toch. Maar daar staan dus pioneer cdj2000's. Kan ik gwn mn usb'tje met .mp3tjes gebruiken? Of moet ik nog wat extra's doen? Heb namelijk geen ervaring met pioneer!
Aahw welke kant woon je in tilburg ?
Poster: Tekhead
Mooi toch een Belgisch nr op 1 uitgebracht door Will.i.am & Britney Spears - Shout. Congrats guy's
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.